Administrativní pracovník - Volná pracovní místa - Nabídka práce
Hledáte práci na pozici Administrativní pracovník?
Na této stránce naleznete nabídky práce na pozici Administrativní pracovník.
Aktuálně máme v nabídce 1535 volných pracovních míst.
Administrativní pracovník / recepční DPP
Požadujeme - Zkušenost na "customer care" pozici výhodou.
- Dobrá znalost práce na PC.
- Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu.
- Proaktivní přístup k práci.
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
- Anglický jazyk...
Aktualizováno před 3 dny
Administrativní pracovník/ce - i absolvent SŠ/VŠ (30 - 32.000 Kč)
Požadujeme * SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost s administrativou a účetnictvím výhodou
* znalost práce na PC - MS Office
* ŘP sk.B
* pečlivost, schopnost zorganizovat si práci
* ochota učit se Nabízíme * zázemí moderní/ prosperující společnosti ...
Aktualizováno dnes
Hledáme administrativní pracovníky pro dynamický tým v Praze!
Požadujeme Komunikativnost, samostatnost, kreativitu a schopnost týmové spolupráce.
Středoškolské vzdělání v oboru ekonomie, administrativa nebo podobném.
Schopnost rychle se adaptovat a efektivně pracovat i v náročných situacích. Nabízíme ...
Aktualizováno dnes
A nemějte obavy, zasílání si můžete kdykoliv upravit nebo zrušit. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí.
Po odeslání bude provozovatel Spravnykrok.cz zpracovávat a spravovat vložené osobní údaje. více
Po odeslání registračního formuláře bude provozovatel webu Spravnykrok.cz firma INET-SERVIS.CZ, s.r.o. (IČ: 27523209) (dále jen Správce) zpracovávat a spravovat uvedené osobní údaje za účelem zasílání odkazů s pracovními nabídkami na uvedenou e-mailovou adresu dle zvolených kritérií. Základní doba platnosti služby a s tím související doba zpracování poskytnutých osobních údajů je 2 roky od odeslání osobních údajů. Tuto lhůtu můžete kdykoliv předčasně zkrátit a nebo naopak prodloužit. INET-SERVIS.CZ, s.r.o. bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. více
Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků.
Logistický administrativní referent
Požadujeme Máš předchozí zkušenost v logistice alespoň jeden rok a angličtinu pro běžnou komunikaci ?
Pokud hledáš firmu, která ti umožní po zaučení i 2 dny pracovat z domova a moderní zázemí, pošli nám svůj životopis.
předchozí praxe v...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník/ce (30.000 Kč)
Požadujeme * SŠ/VŠ vzdělání v technickém či ekonomickém oboru
* ŘP sk.B
* Znalost MS OFFICE
* Základní povědomí o účetnictví
* Dobré komunikační schopnosti Nabízíme Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti administrativy a...
Aktualizováno dnes
Administrativní podpora 20h/měsíčně
Požadujeme Pro společnost sídlící v Plzni hledáme kandidátku na pozici administrativní podpory na 20h/měsíčně.
Pozice je vhodná pro maminky na mateřské/rodičovské dovolevé.
Pozice je vhodná jako přivýdělek k mateřské/rodičovské dovolené ...
Aktualizováno dnes
Administrativní asistentka / recepční - Praha 4
Požadujeme Pro velmi úspěšnou, nadnárodní farmaceutickou společnost aktuálně hledáme vhodnou kandidátku na výše uvedenou pozici.
Místo výkonu práce: Praha 4
Jaká bude Vaše práce?
* Zodpovědnost za chod kanceláře – občerstvení,...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník
Požadujeme Zkušenosti s práci na obdobné pozici v administrativní sféře.
Schopnost efektivně zpracovávat e-maily, zadávat objednávky a faktury.
Preciznost a pečlivost při práci s dokumentací.
Schopnost práce s běžnými...
Aktualizováno před 3 dny
Administrativní proacvník / pracovnice - reklamačního oddělení
Požadujeme • min. SŠ vzdělání s maturitou
• praxi na obdobné pozici případně praxe v pojišťovnictví či makléřské společnosti
• obecnou znalost pojistných produktů neživotního pojištění
• flexibilitu a zodpovědnost, preciznost
• vynikající...
Aktualizováno před 4 dny
Administrativní pracovník / pracovnice
Požadujeme • SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
• počítačové dovednosti (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost komunikovat
• dobré organizační schopnosti a schopnost...
Aktualizováno před 4 dny
Zobrazuji 1 - 10 z 1535 volných pracovních míst na pozici Administrativní pracovník
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství