REFERENT/KA OBLASTNÍ KANCELÁŘE

Kontaktovat zaměstnavatele

Inzerát z úřadu práce.

Společnost Generali Pojišťovna a.s. hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě - referent/ka oblastní kanceláře.

Do liberecké pobočky Generali přijmeme referenta/referentku oblastní kanceláře s min. SŠ vzděláním, příjemným vystupováním. Nabízíme osobní i profesní růst, nadstandardní finanční ohodnocení, příjemný pracovní kolektiv, zázemí zavedené kanceláře a bohaté firemní benefity. Fixní plat 23.000,-Kč + odměny.

Lokalita pracoviště

nám. Dr. E. Beneše 557, 460 01 Liberec 1, Česká republika

Sektor a profese

Profese: Asistent, asistentka v oboru Administrativa
Alternativní názvy profese: Odborní asistenti v administrativě

Mzdové podmínky

Základní mzda: od 23 000 Kč / Měsíc

Pracovní úvazek

, Jednosměnný provoz

Datum nástupu

12.8.2017

Požadavky

Požadované znalosti a zkušenosti

  • kancelářské programy

Minimální vzdělání

  • Střední škola s maturitou
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Generali Pojišťovna a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Generali Pojišťovna a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému