Referent/ka odboru finančního

Kontaktovat zaměstnavatele

Inzerát z úřadu práce.

Společnost Město Cheb hledá vhodného kandidáta na pozici Ostatní úředníci jinde neuvedení - referent/ka odboru finančního.

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru finančního. Druh práce: účetní na odboru finančním Platová třída: 9 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: dle dohody, nejdéle od 1. ledna 2018 Pracovní poměr: na dobu určitou Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá 6:30-14:00 h (možnost pružné pracovní doby). Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon, ve znění pozdějších změn a doplňků - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších změn a doplňků - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších změn a doplňků - znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn - dobrá uživatelská znalost práce s PC. Výhodou: - znalost účetnictví obcí - praxe v územní samosprávě. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora. Výčet dokladů, které je nutno doložit: - vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách kontakt) - profesní strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a dovednostech uchazeče - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podávání přihlášek: do 30. září 2017 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny). Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Společnost

Město Cheb

Lokalita pracoviště

Cheb, 350 02 Cheb 2 (Karlovarský), Česká republika

Mzdové podmínky

Základní mzda: od 19 720 Kč / Měsíc

Pracovní úvazek

, Jednosměnný provoz

Datum nástupu

4.8.2017

Požadavky

Požadované znalosti a zkušenosti

  • kancelářské programy

Minimální vzdělání

  • Střední škola s maturitou
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Město Cheb výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Město Cheb o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému