Asistenční koordinátor s polským a anglickým jazykem Praha

Volná místa Praha Volná místa Praha

Inzerát z úřadu práce (28285220759)
Plat: 38000 - 40000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Křižíkova, Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 7 měsíci

Společnost Euro-Center Prague, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Asistenční koordinátor s polským a anglickým jazykem.

Popis pracovní pozice

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com
Tel. fyz. pracoviště: 221 860 124, fax: 221 860 100

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavní odpovědnosti:
" Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
" Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další)
" Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu.
" Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
" Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra
" Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ.
" Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích.
" Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
" Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader)
" Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra
Požadavky:
" Polský jazyk na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C1)
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
" Empatie vůči zákazníkům
" Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
" Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
" Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
" Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
" Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
" Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
" Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Těšíme se na Vaše přihlášky!




Našli jsme podobné nabídky práce

Facility Koordinátor

Požadujeme Hledáme Facility Koordinátora, který se připojí k týmu našeho významného klienta a bude mít klíčovou roli v zajištění efektivního a bezproblémového fungování pracovních prostorů. Tato pozice zahrnuje širokou škálu úkolů spojených s...
Aktualizováno dnes

Koordinátor servisních zakázek (TZB)

Požadujeme Do společnosti zabývající se komplexní projekcí, realizací a servisem souborů technických zařízení budov hledáme koordinátora servisních zakázek! Budete mít na starost zpracování nabídek záručních a pozáručních servisů TZB technologie...
Aktualizováno dnes

Koordinátor elektro výroby a zakázek

Požadujeme NÁPLŇ PRÁCE: • Podílení se na přípravné části zakázky v oblasti elektro výroby • Práce s projektovou dokumentací • Posuzování vyrobitelnosti výrobku z technologického hlediska • Posuzování časového harmonogramu zakázky a jeho...
Aktualizováno dnes

Zkušený logistický koordinátor - Praha 4 (45 až 60.000 Kč)

Požadujeme Hledám zkušeného logistického koordinátora komunikativní AJ min. B2 (denní využití v mluvené i písemné formě) zkušenosti se zajištěním kompletní dokumentace pro námořní/leteckou/pozemní přepravu - import/export znalost...
Aktualizováno dnes

45000 - 60000 Kč/měsíc

Elektrikář - silno nebo slaboproud / Praha

Požadujeme Co budete dělat? • Odborné elektro práce při montážích v oblasti elektro/staveb (všechny typy napětí) po celé ČR • Zapojovat, měřit, odzkoušet zapojení a uvádět do provozu - dle svého zaměření (silno/slaboproud) • Zapojovat...
Aktualizováno dnes

Energovod CZ, a.s.
Praha
32000 - 50000 Kč za měsíc

Policista/ka mobilní jednotka cizinecké policie Praha

Požadujeme • středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů), • statní občanství ČR, • osoby starší 18 let, • ŘP minimálně skupiny B, • dobrý zdravotní stav a fyzická zdatnost, psychická...
Aktualizováno před 14 dny

30070 - 34500 Kč za měsíc


Euro-Center Prague, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Šárka Humlová