Hlavní účetní Praha 6
Volná místa Praha 6 Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha 6
Lokalita pracoviště:
Praha 6,
Hlavní město Praha
Vloženo před 12 dny
Vloženo před 12 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• zkušenost v oboru financí a dotačního účetnictví• dobrá znalost MS Office
• zkušenost s vedením lidí - schopnost koordinovat tým 4 lidí
Výhodou:
• předchozí zkušenost na pozici samostatné účetní
Nabízíme
• zajímavou a různorodou náplň práce v přátelském kolektivu• odpovídající mzdové ohodnocení
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (jazykové a odborné kurzy)
• 5 týdnů dovolené
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění
Místo práce: Praha 6
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, prostřednictvím e-mailu svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na níže uvedený kontakt: kariera@vuv.cz.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 17. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Náplň práce
Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka se zaměřuje na výzkum stavu, užívání a změn vodních ekosystémů a jejich vazeb v krajině, hospodaření s odpady a obaly.VÚV TGM, v. v. i., pracoviště Praha hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici: Hlavní účetní.
Více informací o společnosti naleznete na www.vuv.cz.
Náplň práce:
• celková odpovědnost za kompletní účetnictví a dodržování předpisů za organizaci
• koordinace účetních procesů v rámci účetního týmu
• metodické vedení finanční účtárny
• zpracování interních směrnic a pokynů z oblasti dotačního účetnictví
• spolupráce při zpracování interních předpisů vydávaných jinými odbornými útvary organizace
• spolupráce s daňovým poradcem a s auditory, řešení daňové problematiky a vypracování metodických pokynů z této oblasti
• spolupráce při zpracování povinných účetních a finančních výkazů definovaných legislativou
• spolupráce při zpracování statistických výkazů
• práce v interním ekonomickém systému QI
• účtování vybraných účetních operací
• orientace v daňové problematice DPH, měsíční zpracování přiznání DPH, kontrolní hlášení
• měsíční uzávěrky, roční uzávěrka včetně podkladů pro daňové přiznání
• vystavování, třídění a zaúčtování vydaných faktur včetně kontroly splatnosti saldokonta, uchování a administrace fakturační dokumentace
• evidence pohledávek podle jednotlivých dlužníků
• vedení a provádění inventarizace účtů a majetku v rámci účetních závěrek
• vedení archivu oddělení finanční účtárny
• další ad hoc úkoly podle pokynů nadřízených
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství