Administrativní pracovník / pracovnice Praha 6
Volná místa Praha 6 Volná místa administrativa Praha 6
Lokalita pracoviště:
Praha 6,
Hlavní město Praha
Vloženo před 12 dny
Vloženo před 12 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)• počítačové dovednosti (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost komunikovat
• dobré organizační schopnosti a schopnost analytického myšlení
• ochota učit se novým věcem
Výhodou:
• vzdělání v oboru zdravotnictví
• VŠ vzdělání
• znalost dotačních výzev
• znalosti z ekonomiky, administrativy a řízení projektů, zkušenosti v oblasti vědy a výzkumu či uživatelská znalost sytému QI
Nabízíme
• odpovídající mzdové ohodnocení• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (jazykové a odborné kurzy)
• 5 týdnů dovolené
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění
Mzdové ohodnocení 32 000 - 35 000 Kč/měsíc.
Místo práce: Praha 6
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, prostřednictvím e-mailu svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na níže uvedený kontakt: kariera@vuv.cz.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 17. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Náplň práce
Administrativní pracovník / pracovnice do odboru transferu znalostí a řízení projektůVýzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka se zaměřuje na výzkum stavu, užívání a změn vodních ekosystémů a jejich vazeb v krajině, hospodaření s odpady a obaly.
Odbor transferu znalostí a řízení projektů VÚV TGM, v. v. i., pracoviště Praha hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici: Administrativní pracovník do odboru transferu znalostí a řízení projektů.
Více informací o společnosti naleznete na www.vuv.cz.
Náplň práce:
• administrativní podpora projektů
• vedení evidence všech výzev a projektů
• komunikace se zadavateli
• podpora přípravy smluv a jejich auditů
• kontrola plnění harmonogramu projektů a koordinace napříč projekty
• ad-hoc administrativně - asistentské činnosti
• vyhledávání a administrace nových obchodních příležitostí/poptávek
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství