Key Account Manager - prémiové úklidové prostředky Praha
Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost, která je leader v kategorii úklidu a nabízí značkové úklidové prostředky a systémy, jakož i produkty pro péči o prádlo, hledáme kandidáty na pozici Key Account Manager.Náplň práce:
* Rozvoj a rozšiřování portfolia zákazníků včetně řízení promočních aktivit v souladu se strategií firmy
* Definice a realizace ročního plánu pro zákazníky s cílem rozvíjet potenciál daných kategorií
* Vedení ročních jednání a sledování plnění dohodnutých obchodních podmínek v souladu s definovanými cíli společnosti
* Prezentace a sestavení seznamu nových výrobků v sortimentní matici zákazníků
* Vývoj a koordinace marketingových standardů společnosti u zákazníků
* Plánování prodeje s návazností na zajištění optimálního stavu zásob
* Vypracování a příprava reportů o prodeji a kontrola rozpočtů, investic
* Porozumění obchodní činnosti zákazníků a budování efektivních vztahů
* Znalost a reagování na zákaznické potřeby a jejich přenášení do potřeb firmy
* Identifikace příležitostí na trhu a odpovědnost za efektivní řízení nových klientů
* Neustálá iniciativa při plnění svěřených zákaznických cílů a úkolů ve smyslu zlepšování výsledků a vztahů k zákazníkovi
* Přesné vedení agendy zákazníka z pohledu controllingu, řešení pohledávek, fakturace, nákladů na podporu prodeje, aktivní spolupráce se zákaznickým servisem a účtárnou
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání
* Temperament a asertivitu, radost z práce a týmového ducha
* 3-5 let zkušeností s řízením klíčových zákazníků v oblasti FMCG
* Dobrá znalost a porozumění KA, zákazníkům a konkurenci
* Dobrá znalost celkových prodejních procesů včetně dalších oblastí (marketing, finance, logistika) a příslušných procesů řízení klíčových zákazníků
* Plné porozumění výkazu zisku a ztrát a způsobům aktivace
* Dobré porozumění klíčových finančních údajů
* AJ na úrovni B2, psaná i mluvená
* Pokročilá znalost MS Office (Power point, Excel)
* Silná komunikace a schopnost přizpůsobit se změnám
* Analytické a strategické myšlení
* Dobré vyjednávací schopnosti, schopnost řešit konflikty, schopnost řešení problémů
* Schopnost pracovat v týmu i samostatně
* Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
* Možnost pracovního růstu
* Více než 25 dní dovolené
* Firemní auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook
* Flexibilní pracovní doba, možnost pracovat i z domova
* Příspěvek na volnočasové aktivity (Edenred kart a Multisportka), po zkušební době
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenkový paušál ve výši 110 Kč čistého za odpracovaný den
* Doplatek nemocenských dávek do výše hrubé základní mzdy maximálně 30 kalendářních dnů za dobu čerpání nemoci v kalendářním roce, po zkušební době
* Možnost zaměstnaneckého prodeje za zvýhodněné ceny s dodáním do ČR
* Spolupráci na plný úvazek, smlouvu na dobu neurčitou
* Oblast působení: celá ČR,
* Zázemí společnosti: Praha 10
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství