Provozní manažer Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Nizozemská ambasáda v Praze je důležitou instituci pro zlepšování diplomatických vztahů mezí Českou republikou a Nizozemskem. S více než stoletou historií posilují vztahy mezi oběma zeměmi prostřednictvím podpory obchodu, kultury, vzdělávání a inovací.Zajímá vás, jak fungují ambasády v ČR? Chcete být v centru dění a podílet se na chodu Nizozemské ambasády? Máte plánovací, koordinační a komunikační dovednosti? Mluvíte plynně anglicky a česky, případně i holandsky? Pokud ano, tak se neváhejte přihlásit.
náplň práce
řídit oddělení pro všeobecné a konzulární záležitosti
vést zaměstnance rezidence (konzulární úředník, řidič a hospodyně)
správa financí a mzdové agendy, (včetně úhrad faktur, vedení mzdové agendy a správa hotovosti.)
správa provozních záležitostí (údržba kanceláře a rezidence)
zajišťovat IT podporu
dohlížení na konzulární činnosti, včetně poskytování služeb pro zákazníky a back office úkolů
spolupráce s různými zainteresovanými stranami, včetně českých úřadů a dodavatelů
zastupovat vedoucího konzulárního úředníka v případě potřeby
pravidelně reportovat velvyslanci
co vám nabídneme
13. plat
5 týdnů dovolené
možnost připočtení nadčasových hodin k dovolené
práce pro Nizozemské velvyslanectví
lukrativní pracovní místo v Praze 6.
možnost získat mnoho zkušeností
dlouhodobá spolupráce
co od vás očekáváme
VŠ vzdělání
AJ a ČJ na úrovni C1
zkušenosti z obdobné pozice min. 3 roky
znalost nizozemštiny, výhodou
předchozí zkušenosti s administrativou a účetnictvím (se zaměřením na mzdy)
zkušenosti s Microsoft Office (zejména s Outlook, Excel a Word), Cisco nástroji jako Jabber, AnyConnect, a People Inc (HR software od P&A Software).
zkušenosti s iPhone aplikacemi.
zájem o facility management
silné plánovací, koordinační a komunikační schopnosti
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství