HR Business Partner Turnov

Volná místa Turnov Volná místa administrativa Turnov

Lokalita pracoviště: Turnov, Liberecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* minimálně SŠ vzdělání
* praxe v oblasti lidských zdrojů, ideálně jako HR Business Partner nebo HR generalist senior
* znalosti Zákoníku práce a schopnost poskytovat odborné poradenství
* AJ - komunikativně, úroveň B2
* zkušenosti s vedením projektů a strategickým plánováním
* pokročilou znalost MS Office (zejména Excel)
* schopnost pracovat v týmu a spolupracovat s různými zainteresovanými stranami
* zkušenosti v oblasti HR nebo souvisejících rolí, ideálně ve výrobním prostředí
* vynikající komunikační a mezilidské dovednosti
* schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního časového řízení v rychle se měnícím prostředí
* ochotu převzít odpovědnost za všechna HR témata a silnou vnitřní motivaci k jejich rozvoji
* schopnost řešit problémy a vynikající analytické a rozhodovací dovednosti

Nabízíme

* zázemí v silné mezinárodní společnosti
* smlouva na dobu neurčitou na hlavní pracovní poměr
* zajímavé finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
* zodpovědnost a samostatnost
* možnost dalšího rozvoje
* příspěvek na stravování
* příjemné pracovní prostředí a flexibilní pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* příspěvek na penzijní připojištění

Náplň práce

Do rodinné společnosti hledáme kvalifikovaného a zkušenéhoHR Business Partnera, který se připojí k týmu a pomůže firmě dosáhnout našich strategických cílů v oblasti lidských zdrojů. 
Místo výkonu: Turnov
* Zodpovědnost za vedení kompletního přijetí zaměstnance, včetně náboru, výběru, zaškolení, hodnocení a rozvoje.
* Poskytování podpory manažerům a zaměstnancům v otázkách lidských zdrojů, včetně pracovního práva, zaměstnaneckých výhod a vztahů mezi zaměstnanci.
* Řízení náborových procesů s cílem přitáhnout špičkové talenty a zajistit hladký přechod pro nové zaměstnance.
* Poskytování podpory a vedení manažerům a zaměstnancům v oblasti HR, včetně řízení výkonu, řešení vztahů se zaměstnanci a konfliktů.
* Realizace školicích a rozvojových iniciativ pro zlepšení dovedností zaměstnanců.
* Podpora iniciativ na zvýšení zapojení, udržení a spokojenosti zaměstnanců.
* Správa analýz lidských zdrojů pro hodnocení efektivity organizace a informování při rozhodování.
* Sledování trendů v oboru a osvědčených postupů pro neustálé zlepšování procesů a iniciativ v oblasti lidských zdrojů.
* Monitorovat a analyzovat HR data pro kontinuální zlepšování.


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Petra Stančevová