Administrativní podpora v němčině Brno
Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno
Lokalita pracoviště:
Brno,
Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
popis pozicechcete v práci využit němčinu i angličtinu? Potěšila by Vás možnost práce z domu? Tento benefit a řadu dalších Vám nabídne náš klient, pro kterého je spokojenost zaměstnanců na prvním místě. Jedná se o mezinárodní firmu produkující nejmodernější technologie, které využívají i ty největší společnosti světa. Součástí výběrového řízení bude i tzv. shadowing, takže dopředu zjistíte, jestli by Vás práce bavila.
náplň práce
* nejprve důkladné zaučení, abyste si mohli být v nové roli jistí
* komunikace s partnery, klienty a interními týmy v angličtině a němčině
* vyřizování emailů a občas i telefonátů ohledně opravy produktů společností
* další administrativní úkoly
co vám nabídneme
* 25 dní dovolené a několik dní firemního volna
* 5 sick days
* 4 dny proplaceného dobrovolnictví
* home-office nebo i možnost práce na dálku v rámci ČR, pokud nejste v dojezdové vzdálenosti a máte zkušenost se zákaznickou podporou
* roční bonus a platové navýšení
* příspěvek na stravování
* multisport karta
* body do kafeterie, kterou můžete využít na celou řadu aktivit
* kurzy na soft skills i hard skills nebo třeba jazyky
* možnost karierního růstu
* bonus za doporučení kolegy
* příspěvek na životní i penzijní pojištění
* slevy u firemních partnerů
co od vás očekáváme
* angličtinu i němčinu na úrovni min. B2
* pokud chcete pracovat 100% z domova (v rámci ČR), vyžadujeme předchozí zkušenost se zákaznickou podporou nebo administrativou
* ochotu učit se
* komunikativnost
* SŠ nebo vyšší
jak se přihlásit
Zaujala Vás tato pozice? Skvělé - teď už zbývá jen odpovědět:-)
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, pokud jej máte, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši odpověď, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku našich otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Jakub Nováček
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství