Administrativní podpora v němčině Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

popis pozice
chcete v práci využit němčinu i angličtinu? Potěšila by Vás možnost práce z domu? Tento benefit a řadu dalších Vám nabídne náš klient, pro kterého je spokojenost zaměstnanců na prvním místě. Jedná se o mezinárodní firmu produkující nejmodernější technologie, které využívají i ty největší společnosti světa. Součástí výběrového řízení bude i tzv. shadowing, takže dopředu zjistíte, jestli by Vás práce bavila.

náplň práce
* nejprve důkladné zaučení, abyste si mohli být v nové roli jistí
* komunikace s partnery, klienty a interními týmy v angličtině a němčině
* vyřizování emailů a občas i telefonátů ohledně opravy produktů společností
* další administrativní úkoly

co vám nabídneme
* 25 dní dovolené a několik dní firemního volna
* 5 sick days
* 4 dny proplaceného dobrovolnictví
* home-office nebo i možnost práce na dálku v rámci ČR, pokud nejste v dojezdové vzdálenosti a máte zkušenost se zákaznickou podporou
* roční bonus a platové navýšení
* příspěvek na stravování
* multisport karta
* body do kafeterie, kterou můžete využít na celou řadu aktivit
* kurzy na soft skills i hard skills nebo třeba jazyky
* možnost karierního růstu
* bonus za doporučení kolegy
* příspěvek na životní i penzijní pojištění
* slevy u firemních partnerů

co od vás očekáváme
* angličtinu i němčinu na úrovni min. B2
* pokud chcete pracovat 100% z domova (v rámci ČR), vyžadujeme předchozí zkušenost se zákaznickou podporou nebo administrativou
* ochotu učit se
* komunikativnost
* SŠ nebo vyšší

jak se přihlásit
Zaujala Vás tato pozice? Skvělé - teď už zbývá jen odpovědět:-)

Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, pokud jej máte, případně další požadované dokumenty.

Jakmile dostanu Vaši odpověď, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku našich otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jakub Nováček