Asistentka ředitelky

Kontaktovat zaměstnavatele

Inzerát z úřadu práce.

Společnost L.O.B. finance s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě - asistentka ředitelky.

Pouze pro OZP Nutná znalost práce na PC (MS Office), samostatnost, spolehlivost, výpis z RT, flexibilita, ŘP skupiny B, AJ výhodou (ne podmínkou), odolnost vůči stresu. Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).. Náplň práce: chod kanceláře, evidence a plánování schůzek pro nadřízeného, administrativa, komunikace s obchodními partnery. Po zapracování nárůst mzdy + bonusy. Své životopisy s fotografií zasílejte na email: kontakt

Společnost

L.O.B. finance s.r.o.

Lokalita pracoviště

Sokolovská 270, 190 00 Praha 9 (Hlavní město Praha), Česká republika

Sektor a profese

Profese: Asistent, asistentka v oboru Administrativa
Alternativní názvy profese: Odborní asistenti v administrativě

Mzdové podmínky

Základní mzda: od 100 Kč / Měsíc

Pracovní úvazek

, Jednosměnný provoz

Datum nástupu

7.9.2016

Požadavky

Požadované znalosti a zkušenosti

  • kancelářské programy

Jazyky

  • Angličtina - aktivní komunikace

Řidičské oprávnění

  • B - osobní automobily
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti L.O.B. finance s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost L.O.B. finance s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému