RECRUITER/KOORDINÁTOR NÁBOROVÝCH AKTIVIT PRO ČR

Kontaktovat zaměstnavatele Základní mzda: neuvedena

Místo výkonu práce: Brno Termín nástupu: dle dohody Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta

Pro renomovanou, rozvíjející se českou společnost působící v oblasti kontrolních služeb pro automobilový průmysl a zabývající se kontrolou, tříděním, měřením a drobnými opravami dílů hledáme kolegu/kolegyni na nově vznikající pracovní pozici Recruiter/Koordinátor náborových aktivit pro ČR.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

  • vyjednávat požadavky a potřeby firmy v oblasti lidských zdrojů – převážně dělnické pozice, ale i odborné technické pozice ve výrobě (inženýři kvality apod.)
  • aktivně vyhledávat a oslovovat pracovníky na volná pracovní místa v Brně i na pobočkách v rámci České republiky
  • vytvořit strategii náboru pracovníků pro mateřskou firmu i její pobočky
  • komunikovat s Úřady práce, inzertními servery, hledat nové možnosti inzerce a náboru
  • provádět selekci životopisů, pohovory s kandidáty – i na pobočkách v rámci ČR
  • kompletně zajistit průběh a realizaci výběrových řízení, komunikovat s vedoucími jednotlivých poboček
  • realizovat personální marketing, hledat možnosti vylepšení stávajících personálních procesů
  • průběžně pracovat s databází kandidátů, spravovat inzerci
  • komunikovat s vedením společnosti a vedoucími poboček

JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?

  • má SŠ/VŠ vzdělání
  • min. 2 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
  • zkušenosti v oblasti náboru pracovníků, orientaci na trhu práce, znalost pracovní legislativy
  • pro-aktivní a dynamický přístup k práci
  • mezi jeho vlastnosti patří komunikativnost, zodpovědnost a samostatnost
  • je časovo flexibilní a ochotný cestovat – cca 2-3 dny v týdnu strávíte na cestách
  • je znalý práce na PC (Outlook, Word, Excel)
  • disponuje s komunikativní/středně pokročilou znalostí AJ – na úrovni běžně komunikace pro potřeby jednání se zahraničními partnery
  • má ŘP sk. B – aktivní řidič PODMÍNKOU

CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?

  • místo výkonu v centru Brna
  • zázemí stabilní a dynamické firmy
  • příležitost k osobnímu rozvoji a velmi samostatné práci
  • příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
  • pracovní smlouva na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
  • bonusy a pololetní odměny
  • notebook a mobilní telefon
  • stravenky (po zkušební době)
  • odborná školení
  • dlouhodobou spolupráci
  • služební auto k pracovním účelům

Společnost

Lucie Sedláčková

Domácí společnost bez zahraniční účasti
Rok založení společnosti: 2012
Velikost společnosti: <21 zaměstnanců
Obrat společnosti: <1 mio Kč

Lokalita pracoviště

Jihomoravský kraj

Sektor a profese

Sektor zaměstnavatele: Strojírenství
Profese: Konzultant HR v oboru Lidské zdroje

Mzdové podmínky

Základní mzda: neuvedena

Pracovní úvazek

Práce na plný úvazek (8 hodin) , Jednosměnný provoz

Datum nástupu

Ihned

Požadavky

Minimální vzdělání

  • Střední škola s maturitou
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Lucie Sedláčková výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Lucie Sedláčková o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému