OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO OBLAST IT

Kontaktovat zaměstnavatele Základní mzda: neuvedena

Máš chuť stát se součástí mladého týmu v dynamické a neustále rostoucí obchodní společnosti? Zajímají tě informační technologie a vše co k nim patří (HW, SW, komponenty, služby, servis)? Máš obchodního ducha a tah na branku? Jsi energická osobnost, toužíš se realizovat a uplatnit své komunikační a vyjednávací dovednosti?

Díky komplexnosti svých služeb představuje společnost silného a spolehlivého obchodního partnera.Mezi hlavní činnosti společnosti patří oblasti, které jsou spojeny s každodenní pracovní činností mnoha firem:
- informační technologie na míru
- poskytování cloudových služeb a služeb datového centra
- komplexní řešení tiskového prostředí
- dodávky IT techniky, networkignových prvků, serverů, storage
- komplexní služby v oblasti marketingu
- print management a služby grafického studia
- originální reklamní a dárkové předměty
- komplexní dodávky pro kancelář

Pracovní náplň:
• analýza trhu a získaných informací, vyhledávání potenciálních zákazníků
• oslovování vybraných zákazníků
• realizace schůzek a analýza potřeb zákazníka
• tvorba nabídky a její prezentace u zákazníků
• péče o stávající zákazníky a rozvoj nových příležitostí
• koordinace a účast na obchodně-marketingových aktivitách (semináře pro klienty apod.)
• komunikace s dodavateli / zákazníky – objednávky /cenové nabídky/ reklamace/ logistika...
• vyřizování objednávek v oblasti ICT a tiskových služeb (komponenty, HW, SW, služby, servis)

 

Požadujeme:

• středoškolské vzdělání zakončené maturitou (technický obor může být výhodou)
• angličtina úroveň min. A2
• řidičský průkaz sk. B
• příjemné vystupování, komunikativní
• orientace na cíl a obchodní drive
• flexibilita a chuť vítězit
• schopnost samostatné práce
• zkušenosti s ICT a obchodem
• bydliště Olomoucký kraj ( není podmínkou)

 

Nabízíme:

• práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
• mladý tým
• možnost osobního rozvoje formou školení
• klasické benefity obchodníka (telefon, notebook, auto)
• motivující finanční hodnocení
• nástup možný ihned nebo po dohodě (HPP)

Společnost

Personální poradenství PeoplePoint s.r.o.

Domácí společnost bez zahraniční účasti
Rok založení společnosti: 2011
Velikost společnosti: <21 zaměstnanců

Lokalita pracoviště

Olomoucký kraj

Sektor a profese

Sektor zaměstnavatele: Informační technologie
Profese: Obchodní zástupce v oboru Obchod a prodej

Mzdové podmínky

Základní mzda: neuvedena

Pracovní úvazek

Práce na plný úvazek (8 hodin) , Jednosměnný provoz

Datum nástupu

Ihned

Požadavky

Minimální vzdělání

  • Střední škola s maturitou

Jazyky

  • Angličtina - aktivní komunikace

Řidičské oprávnění

  • B - osobní automobily
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Personální poradenství PeoplePoint s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Personální poradenství PeoplePoint s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému