People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta kandidáty/kandidátky na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ

Kontaktovat zaměstnavatele Základní mzda: neuvedena

People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, celosvětově uznávanou společnost, působící v oblasti průmyslu a služeb, osobnost na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ

Co bude Vaší náplní práce:
  • Kontrola přijatých faktur
  • Zadávání faktur do systému
  • Vystavování faktur dle výdejových listů  /tuzemské i zahraniční faktury/
  • Komunikace se zahraničními klienty
  • Zpracování reportů, práce s Excelem

 
Co od vás očekáváme:
  • SŠ vzdělání
  • AJ – střední znalost / zadávání zahraničních faktur/, úroveň B1/B2
  • Praxe v administrativě výhodou
  • Pečlivost a samostatnost
  • Dobrou znalost  Excelu podmínkou
  • Schopnost spolupráce v týmu
  • Příjemné vystupování
 

Co Vám nabízíme:
  • Práci v týmu, kde se sdílí informace a můžete se profesně posunout kupředu
  • Zázemí mezinárodní společnosti, úvodní zaškolení
  • Využití anglického jazyka na denní bázi
  • Finanční ohodnocení + bonusy
  • Nadstandardní  zaměstnanecké benefity
  • Nástup ihned/dohodou
 

Pro případné otázky kontaktujte Kláru Štindlovou.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.



Děkujeme, těšíme se na spolupráci s Vámi!
Váš tým PeopleConsulting
 
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.​ Děkujeme za pochopení.

 

Společnost

People Consulting s.r.o.

Domácí společnost bez zahraniční účasti
Rok založení společnosti: 2007
Velikost společnosti: <21 zaměstnanců

Lokalita pracoviště

Praha, 13000 Praha (Hlavní město Praha), Česká republika
Hlavní město Praha kraj
Středočeský kraj

Sektor a profese

Sektor zaměstnavatele: Finance a ekonomika
Profese: Fakturant v oboru Finance
Alternativní názvy profese: Administrativní pracovník, Fakturant, Účetní

Mzdové podmínky

Základní mzda: neuvedena

Pracovní úvazek

Práce na plný úvazek (8 hodin) , Jednosměnný provoz

Datum nástupu

Ihned

Požadavky

Jazyky

  • Angličtina - aktivní komunikace
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti People Consulting s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost People Consulting s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému