OPERATIONS DIRECTOR

Kontaktovat zaměstnavatele Základní mzda: neuvedena

Workplace: Moravany u Brna, Czech Republic Start date: on agreement Salary: competitive

Are you ready to change your career path and take over more responsibility in the field of company management?

We are looking for candidates for a brand new position OPERATIONS DIRECTOR.

Your mission:

Leading the operations and finance department. Maximizing productivity, quality, customer and employee satisfaction. The Operation director has to work hand in hand with the technical director and both will be company director of Alcomex SRO.

Your Responsibilities:

  • manage the consistent output of a team of factory employees on a daily basis
  • oversee cost-effective manufacturing operations
  • distribute responsibilities across departments, building efficiencies and utilising available manpower to improve results
  • manage the production planning process so machines and workforce are utilized in most efficient way
  • manage relations with sales & order management offices in the countries with the products are sold
  • conduct workforce training and development
  • ensure quality controls and equipment maintenance programs are enforced
  • develop, implement and enforce company OH&S standards in line with relevant legislation
  • monitor and report on KPIs
  • lead a recruiting and selection process
  • ensure onboarding requirements are adequate and executed properly
  • participate in evaluation and monitoring of success of training programs
  • manage and resolve complex employee relations issues
  • organize and chair staff meetings
  • lead the weekly Management Team meetings
  • smooth running of the office incl. office management related activities
  • last but not least – monitoring company cash flow and analyses investments

Your profile:

  • university degree in Operations management, machinery or related field
  • at least 5 years experience in small-sized or mid-sized manufacturing management
  • financial Management experience in an operations/production environment
  • very good communication skills both verbal and written, ability to effectively communicate with all employees of the company
  • budget development and oversight experience
  • delegate responsibilities effectively
  • advanced English is a must, German is considered as an advantage
  • driving licence

Our offer:

  • background of an international company with a leading position in the market
  • a challenge position in a key role for the company
  • market conform compensation package
  • flexible working hours
  • meal vouchers and other benefits
  • place of work – Moravany u Brna

Společnost

Lucie Sedláčková

Domácí společnost bez zahraniční účasti
Rok založení společnosti: 2012
Velikost společnosti: <21 zaměstnanců
Obrat společnosti: <1 mio Kč

Lokalita pracoviště

Jihomoravský kraj

Sektor a profese

Sektor zaměstnavatele: Výrobní sektor
Profese: Manažer výroby v oboru Výroba

Mzdové podmínky

Základní mzda: neuvedena

Pracovní úvazek

Práce na plný úvazek (8 hodin) , Jednosměnný provoz

Datum nástupu

Ihned

Požadavky

Minimální vzdělání

  • Střední škola s maturitou

Jazyky

  • Angličtina - aktivní komunikace
Kontaktovat zaměstnavatele
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "ODESLAT" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby Spravnykrok.cz (provozovatel společnost Atobo, a.s.). Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Lucie Sedláčková výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Lucie Sedláčková o smazání nebo o opravu osobních údajů.
TIP: Zaregistrujte se a vytvořte si svůj životopis on-line, jinak je povinné životopis přiložit!
Po odeslání se chci rovnou zaregistrovat a získat tak řadu výhod
Pošlete inzerát známému