Finanční účetní - OBJ1793

Jsme Žirafa.cz. Mladá a inovativní personální agentura. ZDARMA Vám pomáháme najít lepší, zábavnější a kvalitně ohodnocenou práci. Náš zkušený tým je plný odborníků. Skvěle se orientujeme v nabídkách na trhu práce a vybíráme Vám ty nejlepší. Celému světu chceme ukázat, že naše obchodní týmy pracují s radostí, pečlivostí a dobrou náladou. Jednáme na rovinu, bez tajemství, složitostí a kliček. Jsme tu pro Vás. Nasloucháme Vašim potřebám a přáním. Při hledání práce se řídíme našimi schopnostmi a Vašimi požadavky. Pošlete nám svůj životopis přes kontaktní formulář a Žirafa se začne rozhlížet kolem Vás.

Plat: 25 000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Plzeňský

pracovní doba 7,5 hod.

Popis pracovní pozice

Pracovní náplň:

-      zaúčtování denních účetních operací společnosti

-      vystavování a zaúčtování faktur odběratelům, kontrola dle výdejek, kontrola cen

-      vystavování a zúčtování dobropisů

-      kontrola a zaúčtování přijatých faktur, zaúčtování záloh

-      příprava a zaúčtování dohadů

-      příprava cestovních příkazů

-      vedení korunové a valutové pokladny včetně zaúčtování pohybů, vyúčtování platebních karet

-      kontrola dokladů při měsíčním podání DPH

-      spolupráce při řádném zpracování měsíčního výsledku o hospodaření

-      spolupráce na zpracování ročních závěrek, příprava podkladů

-      další úkoly stanovené na základě požadavků hlavní účetní a nadřízeného, v případě potřeby zastupování činnosti ostatních pracovních pozic v rámci finančního oddělení

Nabízíme:

-      zázemí silné a stabilní společnosti

-      práci v open space , spolupráce s hlavní účetní, finančním manažerem, finančním kontrolorem včetně spolupráce s ostatním zaměstnanci společnosti

-      pozice je zodpovědná přímo finančnímu manažeru

-      pracovní doba 7,5 hod.  (fixní pracovní doba 9 -14 hod., jinak dle flexibility)

-      pracoviště Nýřany Plzeň

Požadujeme:

-      min. SŠ vzdělání

-      praxe na obdobné pozici min. 1 rok

-      znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

-      nutná znalost programu Helios

-      zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství

-      práce s PC - nutná uživatelská znalost MS Office

-      praxe v podvojném účetnictví

-      spolehlivost

-      flexibilita

-      pečlivost, samostatnost

-      ochota učit se novým věcem

Kontakt

Žirafa.cz

Karla Engliše 3201/6
Praha 5
Česká republika

Kontaktní osoba:
Simona Vendlerová   774411240

Kontaktovat zaměstnavatele

Informace k ochraně osobních údajů

Odesláním tohoto formuláře poskytnete vyplněné osobní údaje Inzerentovi (zadavateli pracovní pozice) Žirafa.cz (IČO 4230841), který může tyto údaje dále spravovat a zpracovávat. V případě, že je Inzerentem personální nebo pracovní agentura, mohou být tyto údaje poskytnuty i dalším subjektům za účelem zprostředkování zaměstnání.
Provozovatel spravnykrok.cz (INET-SERVIS.CZ, s.r.o, IČO: 27523209) data odeslaná prostřednictvím tohoto formuláře nespravuje ani nezpracovává. Obsah formuláře pouze v reálném čase odešle Inzerentovi. Více…

Inzerent se při registraci na upcr.cz zavázal k ochraně osobních údajů v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Proces registrace nicméně probíhá elektronickou cestou a plně automatizovaně. Není v technických možnostech Provozovatele ověřit totožnost inzerenta. Neručíme proto za aktuálnost ani správnost údajů zveřejněných u pracovní nabídky ani za správnost kontaktních údajů. Provozovatel není schopen ovlivnit způsob řešení ochrany osobních údajů na straně Inzerenta. Uchazeč o zaměstnání tak při odeslání odpovědi svoje osobní údaje svěřuje Inzerentovi na vlastní riziko.