Vedoucí oddělení pokladen Hluboká nad Vltavou

Plat: 14 240 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: 144, Hluboká nad Vltavou, Jihočeský

Společnost Alšova jihočeská galerie hledá vhodného kandidáta na pozici Hlavní pokladníci v organizacích, prodejnách a různých zařízeních.

Popis pracovní pozice

Požadujeme: Středoškolské vzdělání s maturitou, samostatnost, komunikativnost, schopnost analytického a systematického myšlení, vysoká flexibilita a spolehlivost, pečlivost, asertivita, operativnost a časová flexibilita, kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, občanská a morální bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B- aktivní řidič
Výhodou při výběrovém řízení je: praxe na vedoucí pozici výhodou, doložení referencí, znalost NJ, AJ, středoškolské vzdělání ekonomické/obchodní zaměření.
Pracovní náplň: zajišťování pokladních služeb v tuzemské i zahr. měně, plánovaní směn podřízených zaměstnanců na fond pracovní doby a vyrovnávací období, obsazování směn při nemoci/dovolené, řešení docházek, evidence/plánování/zajišťování pracovních oděvů, evidence/plánování/zajišťování úklidových a čistících prostředků, aktivní účast při realizaci výstav.
Nabizime: pracovní poměr na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců, zázemí významné kulturní instituce, stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na firemní připojištění – pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnavateli
Odměňování: v platové třídě 7. podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění - v rozmezí 14240.- Kč - 21470 ,- Kč. Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno a příjmení, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, misto trvaleho pobytu zajemce, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis zájemce
Součástí písemné přihlášky k výběrovému řízení bude: přílohy – přihláška a souhlas se zpracováním osobních údajů (www.ajg.cz), motivační dopis, strukturovaný profesní životopis, kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání, výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců – účastníci 2. kola).
Přihlášky k výběrovému řízení zašlete nejpozději do 31.8.2018 – rozhodující je datum přijetí přihlášky. Ústní pohovory v rámci 2. kola se uskuteční v průběhu měsíce září/říjen 2018. Přihlášky zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní adresu, obálku označte „výběrové řízení vedoucí oddělení pokladen– neotvírat“.
Paní Ing. Renata Křížková Alšova jihočeská galerie Hluboká nad Vltavou 144 373 41 Hluboká nad Vltavou.
Výběrové řízení bude dvoukolové. Nástup říjen/listopad 2018
Kontakt: Ing. Renata Křížková, tel. číslo 387 967 041, e-mail: krizkova@ajg.cz

Kontakt

Alšova jihočeská galerie



Kontaktní osoba:
Křížková   +420 387 967 041

Kontaktovat zaměstnavatele

Informace k ochraně osobních údajů

Odesláním tohoto formuláře poskytnete vyplněné osobní údaje Inzerentovi (zadavateli pracovní pozice) Alšova jihočeská galerie (IČO 00073512), který může tyto údaje dále spravovat a zpracovávat. V případě, že je Inzerentem personální nebo pracovní agentura, mohou být tyto údaje poskytnuty i dalším subjektům za účelem zprostředkování zaměstnání.
Provozovatel spravnykrok.cz (INET-SERVIS.CZ, s.r.o, IČO: 27523209) data odeslaná prostřednictvím tohoto formuláře nespravuje ani nezpracovává. Obsah formuláře pouze v reálném čase odešle Inzerentovi. Více…

Inzerent se při registraci na upcr.cz zavázal k ochraně osobních údajů v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Proces registrace nicméně probíhá elektronickou cestou a plně automatizovaně. Není v technických možnostech Provozovatele ověřit totožnost inzerenta. Neručíme proto za aktuálnost ani správnost údajů zveřejněných u pracovní nabídky ani za správnost kontaktních údajů. Provozovatel není schopen ovlivnit způsob řešení ochrany osobních údajů na straně Inzerenta. Uchazeč o zaměstnání tak při odeslání odpovědi svoje osobní údaje svěřuje Inzerentovi na vlastní riziko.