Koordinátor rizik Ostrava

Plat: 30 000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Brandlova 1243, Ostrava, Moravskoslezský

Společnost Repharm a.s. hledá vhodného kandidáta na pozici Specialisté v oblasti krizového řízení.

Popis pracovní pozice

Místo výkonu práce: Brandlova 12343/8, 702 00, Ostrava 2
Kontakt: Ing. Lenka Molatová - personální a mzdový účetní, V případě zájmu o danou pozici zasílejte své životopisy spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@rph.agel.cz -do předmětu e-mailu uveďte název pozice "Koordinátor rizik"

Odborné činnosti:

V rámci oddělení kvality a řízení rizik bude pracovat pod vedení a dle pokynů představitele managementu kvality:

-Koordinuje metodické kroky řízení rizik ve smyslu identifikace, analýzy, hodnocení, dokumentování a kontroly rizik.
-Koordinuje a dokumentuje činnosti související s klasifikací, identifikací a vyhodnocením rizik v rámci celé společnosti (s vlastníky rizik procesů v jednotlivých funkčních oblastech společnosti).
-Vyhodnocuje významnost rizik společnosti.
-Naplňuje a administruje znalostní databázi (aplikovatelná legislativa, mimořádné události, vnitřní předpisy, rizika, kontrolní mechanismy, nápravná opatření, auditní a jiné nálezy).
-Spolupracuje na návrhu nápravných opatření souvisejících s mimořádnou událostí.
-Navrhuje nápravná opatření k minimalizaci rizik.
-Stanovuje způsoby vylepšování a optimalizaci pracovních postupů, včetně kontrolních mechanismů.
-Průběžně monitoruje a vyhodnocuje vývoj rizikových stavů a účinnost přijatých opatření k minimalizaci rizik
-Pomáhá sestavit "risk model" k vyhodnocení významnosti rizik k cílům společnosti.
-Plní další úkoly stanovené nadřízeným zaměstnancem.

Požadujeme:

Kvalifikační předpoklady:
-VŠ vzdělání ekonomického nebo právního zaměření podmínkou
-ŘP skupiny B
-Praxe z oblasti risk managementu výhodou
-Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
-Znalost metod identifikace, posuzování, hodnocení a řízení rizik
-Právní povědomí o lékárenské legislativě
-Znalost podnikohospodářských souvislostí
-Schopnost logického a kritického myšlení, efektivní spolupráce, práce v týmu
-Aktivní a zodpovědný přístup při řešení problémů
-Ochota k pracovním cestám
" Trestní bezúhonnost

Nabízíme:
- Zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
- Práci v malém a přátelském kolektivu
- Moderní pracovní prostředí
- Propracovaný systém firemních benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojištění …)
- Podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Mobilní telefon, notebook

Platové podmínky:
-Dohodou
-Individuální přístup, nabídka zajímavého finančního ohodnocení

Nástup:
ihned nebo dle dohody
PP na dobu určitou, po 1 roce na neurčitou


Kontakt

Repharm a.s.



Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Molatová, personální a mzdová účetní   kariera@rph.agel.cz