úředník/úřednice na odbor kanceláře tajemníka městského úřadu Adamov

Inzerát z úřadu práce
Plat: 18 000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Pod Horkou 101, Adamov, Jihomoravský
Vloženo před 16 dny
Aktualizováno před 15 dny

Společnost MĚSTO ADAMOV hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě.

Popis pracovní pozice

Úředník/úřednice na odbor kanceláře tajemníka Městského úřadu
Charakteristika pozice:
referent společné státní správy a samosprávy
Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců orgánů státní správy, některých dalších orgánů a obcí, v platném znění, platová třída 8 - 9, tj. od 18 000,- Kč dle vzdělání a praxe

Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Požadavky:
- SŠ/VOŠ - nejlépe v oblasti veřejné správy
- základní orientace v právních předpisech veřejné správy
- nadstandardní uživatelská znalost PC, případně dohled nad interní IT
- samostatnost, odpovědnost, pečlivost
- ŘP sk. B
Dále výhodou:
- praxe v oboru veřejné správy, zkouška odborné způsobilosti na úseku ochrany přírody a krajiny
- znalost práce s databázemi, rejstříky, archivace apod.
Nabízíme:
- pracoviště s velmi dobrou dopravní dostupností v rámci IDS JMK, zajímavou a různorodou práci ve veřejné správě, osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, pět týdnů dovolené, čtyři plně hrazené sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, na kulturu, dovolenou apod., široké možnosti dalšího vzdělávání, stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mailová adresa, datum a podpis.

K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami v zalepené obálce na adresu:

Město Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov nebo předejte na podatelně Městského úřadu v Adamově nejpozději v termínu do 31.1.2019 do 12.00 hod.

Obálku označte heslem "Výběrové řízení - úředník OKT 2019". Bližší informace na tel. č. 516499623 nebo 723010631, e-mail: tajemnik@adamov.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Na partnerském portálu Dobraprace.cz jsme našli podobné nabídky práce

Kontakt

MĚSTO ADAMOV

Kontaktní osoba:
Tajemník   +420 516 499 623,723 010 631

Kontaktovat zaměstnavatele

Informace k ochraně osobních údajů

Odesláním tohoto formuláře poskytnete vyplněné osobní údaje Inzerentovi (zadavateli pracovní pozice) MĚSTO ADAMOV (IČO 00279889, který může tyto údaje dále spravovat a zpracovávat. Provozovatel spravnykrok.cz (INET-SERVIS.CZ, s.r.o, IČO: 27523209) data odeslaná prostřednictvím tohoto formuláře nespravuje ani nezpracovává. Obsah formuláře pouze v reálném čase odešle Inzerentovi. Více…

Tato pracovní nabídka pochází z veřejně přístupné databáze volných pracovních míst, kterou poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí. Provozovatel není v žádném smluvním vztahu Inzerentem. Provozovatel neručí za aktuálnost ani správnost údajů zveřejněných u pracovní nabídky ani za správnost kontaktních údajů. Provozovatel není schopen ovlivnit způsob řešení ochrany osobních údajů na straně Inzerenta. Uchazeč o zaměstnání tak při odeslání odpovědi svoje osobní údaje svěřuje Inzerentovi na vlastní riziko.