Key Account Manager Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 4 měsíci
Aktualizováno před 2 měsíci

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Měníme způsob vnímání a chování na realitním trhu - uživatelům rozkrýváme zákulisí realitního byznysu a důležitých procesů, ukazujeme klientům realitního trhu - proč a jak by měli využívat služeb realitního makléře / realitní kanceláře. Realitním makléřům pomáháme se získáváním nových klientů a budováním jejich on-line reputace. Zvyšujeme povědomí o jejich odbornosti a dáváme prostor k profesionální prezentaci. Uživatel se tak na jednom místě dozví nejen to, co ho čeká např. při prodeji jeho nemovitosti, ale také si najde svého Šampiona.

Jsme StartUp, proto nečekejte složité organizační struktury nebo snad kolegy, kteří dělají, že dělají. Neustále testujeme, vylepšujeme, získáváme zpětnou vazbu, optimalizujeme a komunikujeme za pochodu, tak jak to k nám přichází, aby portál fungoval podle aktuální potřeby trhu.

Ideální kandidát by měl mít výborné komunikační schopnosti, obchodní nebo marketingový background, ale to nejdůležitější je, jestli chce. Má zájem získávat zkušenosti v oblasti marketingu a učit se novým věcem. Je flexibilní a nemá rád stereotyp. Každý klient je jiný a vždy může překvapit. Každému vyhovuje jiný styl komunikace. Někomu stačí věcný telefon, někomu nabídka s objednávkou e-mailem. Další dají přednost osobnímu jednání. Kandidát by se měl umět přizpůsobit, komunikovat efektivně po telefonu a zvládnout připravit zápis z jednání jak pro sebe, tak i klienta. Určitě je také nutné s obchodními případy řešit nutnou administrativu. Má rád pestrost práce a chce se kontinuálně vzdělávat nejen v on-line trendech (SEO, SEM, Social site) a růst odborně i profesně. Bude ho bavit zorientovat se v realitní problematice, právních a finančních úskalích a dalších s realitami souvisejících oborech. Je schopen pracovat samostatně, tak i v menším kolektivu bez potřeby, aby mu stál někdo za zády.

Respekt klientů si získáte díky vhledu do jejich byznysu a real estate marketingu. Pestrou práci vnímáte jako bonus a možnost rozšířit si obzory? Víte, že občas to může být stres, ale jako kompenzaci uvítáte flexibilní pracovní dobu a možnost home office. Chcete mít více času nebo peněz? Chcete mít svou jistotu nebo se něco naučit, vydělat si a mít opravdu zajímavou práci?

V případě zájmu nám prosím zašlete životopis s aktuální profilovou fotografií a motivačním dopis.

Nabízíme

Co požadujeme:
- Zkušenost s prodeje online médií reklamy a služeb výhodou
- Znalost sociálních sítí a trendů v online prostředí
- Reprezentativní vystupování
- Kreativní myšlení a flexibilitu
- Samostatnost
- Rychlost, rozhodnost a spolehlivost
- Zkušenosti z realitního trhu jsou vítány
- Angličtina na komunikační úrovni
- Ochotu učit se novým věcem

Co nabízíme:
- Motivační ohodnocení 36.800,- - 75.000,-
- Pestrou práci se zajímavými klienty – realitní makléři
- Kreativní přístup a práci na lukrativním trhu
- Možnost kariérního i platového růstu
- Nástup ihned
- Možnost MacBook Air
- Flexibilní pracovní doba
- Home office
- Vzdělávání a školení
- Firemní akce

Zaujali jsme Vás? Rádi byste pracovali s námi? Pošlete nám Váš životopis a napište, proč bychom měli vybrat právě Vás!

Náplň práce

- Telefonická, emailová a osobní komunikace s klienty – realitními makléři a realitními kancelářemi
- Akvizice nových klientů
- Péče o svěřené portfolio klientů
- Budování a udržování vztahů s klienty
- Příprava a vedení obchodních jednání
- Zpracování obchodní administrativy
- Spolupráce při tvorbě textů a obsahu portálu
- Komunikace napříč odděleními
- Reprezentace společnost na společenských akcích

Kontakt

ADOMUS s.r.o.

147 00 Praha 4
Česká republika

Kontaktní osoba:
Karel Mayer   +420 777 061 068

Kontaktovat zaměstnavatele

Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost ADOMUS s.r.o. (IČ 27968626) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.