Asistentka jednatelů společnosti Pardubice

Plat: 25 000 Kč
Lokalita pracoviště: Pardubice, Pardubický
Vloženo před měsícem
Aktualizováno před 3 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Min. USO nejlépe ekonomického směru, praxe v oboru podmínkou; hledáme vyzrálou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním, pozitivním pohledem na svět, precizní, samostatnou, zodpovědnou a pečlivou; samozřejmostí je dobrá uživatelská znalost PC, (zejména MS Excel, Word, Powerpoint, Outlook), time management; ŘP B - aktivní řidička

Nabízíme

Příjemný kolektiv, přátelští kolegové, velmi pěkné prostředí, pohodová atmosféra rodinné firmy. Plat cca 25 tisíc (podle zkušeností).

Náplň práce

Hledáme všestrannou asistentku, která bude mít na starosti agendu jednatelů společnosti - bude zodpovídat za koresponednci, přípravu podkladů pro jednání, obchodní komunikaci - kompletaci nabídek, bude organizovat schůzky, evidovat poštu. SOučástí práce budou i kreativní úkoly jako příprava propagačních materiálů ve spolupráci s agenturou, zajišťování ubytování při služebních cestách. Občas bude potřeba někam zajet, něco zařídit, vyzvednout, ale i tu kávičku uvařit.

Kontakt

Personal Consult s.r.o.

S. K. Neumanna 1257
50002 Hradec Králové
Česká republika

Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková   774 58 48 28

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Personal Consult s.r.o. (IČ 27538958) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.