Asistentka nákupu Červený Kostelec

Plat: 30 000 Kč
Lokalita pracoviště: Červený Kostelec, Královéhradecký
Vloženo před 12 dny
Aktualizováno před 7 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

SŠ, praxe v administrativě podmínkou, výborná znalost práce na PC (zkušenosti s prací v podnikovém IS výhodou), znalost AJ nebo NJ; samostatnost, pečlivost, komunikativní schopnosti

Nabízíme


* finanční nabídka cca 25tis. Kč dle zkušeností a znalostí

* práce v zavedené prosperující společnosti

* příjemný a vstřícný kolektiv

* zaměstnanecké benefity (stravenky)

Náplň práce


* nákup zejména režijních materiálů, okrajově některé výrobní materiály dle instrukcí vedoucího nákupu

* vystavování objednávek pro nakupované materiály a kooperace – komunikuje s dodavateli a kooperanty

* objednávání dopravy

* Vystavování dokumentů k dodávkám (dodací listy, CMR) – komunikace se zákazníky

* spolupráce se skladem při inventurách v systému

* administrace v oblasti personalistiky: nástupy a příchody zaměstnanců, zdravotní prohlídky

* objednávání stravenek (firemní benefit) a distribuce zaměstnancům firmy

* zajištění chodu kanceláře (papíry, tonery, nápoje, atd.)

Kontakt

Personal Consult s.r.o.

S. K. Neumanna 1257
50002 Hradec Králové
Česká republika

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková   777 136 052

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Personal Consult s.r.o. (IČ 27538958) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.