Specialista zákaznického servisu pro mezinárodní zákazníky s AJ a NJ Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 13 dny
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pokročilá znalost německého jazyka a anglického jazyka
Zájem o zákaznický servis
Proaktivní přístup
Zkušenost z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
Ochota pracovat na směny

Nabízíme

Práce v mezinárodní stabilní společnosti
Každodenní využití cizích jazyků
Zajímavé mzdové ohodnocení
Prémie za odpracovanou dobu
5 týdnu dovolené
Jazykové kurzy
Dotované stravování
Smlouva na dobu neurčitou
Příspěvek na penzijní spoření

Náplň práce

Rádi komunikujete v německém a v anglickém jazyku? Baví Vás administrativa? Pokud máte rádi i technický směr tak nám pošlete svůj životopis.
Každodenní telefonická nebo emailová komunikace se zákazníky
Zpracování požadavků zákazníka
Zajištění včasné reakce servisních partnerů a informování zákazníka
Komunikace s dalšími pobočkami společnosti

Kontakt

McROY Liberec

Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Simona Macková  

Kontaktovat zaměstnavatele

Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Manuvia a.s. (IČ 28964501) a dále McROY, s.r.o. IČ: 04258282 (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.