Pasivní zákaznická linka - innogy Olomouc

Plat: 18400 - 35000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Olomouc, Olomoucký
Vloženo před měsícem
Aktualizováno před 5 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- znalost práce s PC
- komunikativnost, samostatnost, spolehlivost
- dlouhodobou spolupráci

Nabízíme

- bezplatné školení komunikačních a prodejních dovedností, které uplatníte i mimo zaměstnání
- bonusová složka bez maximální hodnoty
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100,-
- samostatné vedení jednání se zákazníky
- dlouhodobá spolupráce
- motivační soutěže i mimopracovní aktivity
- snadná dostupnost MHD

Benefity pro zaměstnance:
- horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma
- multisport karta s možnosti využití po celé ČR
- sleva do CK Fisher 10%
- individuální projektové motivační odměny
- firemní i mimofiremní akce a večírky

Náplň práce

Staňte se členem týmu specialistů a specialistek pro péči o zákazníka na zákaznické lince. Budete řešit požadavky zákazníka na příchozí lince. Rozvíjejte své komunikační dovednosti a vydělávejte si prací, která Vás bude bavit.

Náplň práce:
klientská podpora
příjem požadavků zákazníka
práce s interní databází a systémy
drobná administrativa
optimalizace zákazníkových služeb

I bez zkušeností Vás všechno rádi naučíme!

Kontakt

Conectart s.r.o.

190 00 Praha 9
Česká republika

Kontaktní osoba:
Helena Kristová   730821926

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Conectart s.r.o. (IČ 24728055) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace