Customer Service Agent Dutch speaker – Greece (Athens) Athens, Greece

Lokalita pracoviště: Athens, Greece, Zahraničí
Vloženo před 23 dny
Aktualizováno před 11 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- Excellent knowledge of the Dutch language
- Advanced knowledge of the English language
- Communication and organisational skills
- Willingness to work in fast-paced environment
- Willingness to work in rotating shifts, weekends and holidays

Nabízíme

- Competitive salary for the Greek market
- International modern work environment
- Possibility of career growth
- Premiums for overtime, weekends and holidays (75%)
- Premiums for night shifts (25%)
- Monthly performance bonus

- Flight tickets and transport from / to the airport
- 2 weeks of free accommodation
- Team that helps new employees integrate into Greek culture
- Special discount offers
- Paid training
- Six monthly bonuses (Christmas, Easter, summer)
- Canteen and casual dress code
- Medical Care
- Greek language courses free

Náplň práce

- Handle incoming customer inquiries via telephone, email or chat
- Resolve customer issues and complaints
- Identify problems and suggest solutions
- Provide information about products and services of the company

Kontakt

Dunross s.r.o.

Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Marie Zemánková   +420 739 017 110

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Dunross s.r.o. (IČ 25661159) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace