Recepční / administrativní asistentka obchodního oddělení Praha

Plat: 30000 - 40000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 11 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- min. SŠ vzdělání
- praxe na pozici recepční/asistentka velkou výhodou
- dobré komunikační, prezentační a organizační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu
- komunikativní znalost AJ výhodou,
- uživatelská znalost práce na počítači (sada MS Office, Internet)
- ŘP skupiny B výhodou

Nabízíme

- zázemí stabilní české společnosti s neformální firemní kulturou
- příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností (Vinohrady)
- práci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení + motivační systém
- společné mimopracovní akce

Náplň práce

- zastřešení chodu recepce a kanceláře (klientské telefony, vítání návštěv, příprava zasedacích místností)
- zpracování cenových nabídek a prezentací
- administrativní podpora obchodního týmu (příprava podkladů pro jednání), podpora jednotlivých obchodních případů
- organizační a administrativní podpora managementu společnosti
- kompletace účetních podkladů

Kontakt

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Martin Haladej  

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost Axial Personnel Agency, s.r.o. (IČ 61056014) (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace