Vedoucí zákaznického servisu Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před měsícem
Aktualizováno před 24 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Zkušenosti z obdobné pozice, ideálně ze zákaznického servisu příp. call centra
Vynikající znalost NJ (AJ výhodou)
Znalost MS Office – Excel, Outlook, Windows
Silná orientace na zákazníka a proaktivní přístup
Výborné organizační schopnosti

Nabízíme

Příjemné pracovní prostředí a profesionální kolektiv
Využití cizích jazyků na denní bázi
Různorodou a perspektivní práci
Motivující finanční ohodnocení a další benefity
Možnost osobního a profesního růstu

Náplň práce

Vedení, motivaci a rozvoj týmu front office v oblasti mezinárodního zákaznického servisu
Plánování kapacit a zajištění dostupnosti oddělení pro stávající zákazníky z ČR a regionu DACH
Zodpovědnost za kvalitativní a včasné plnění zákaznických požadavků
Zajištění komunikace uvnitř společnosti a s lokálními a zahraničními servisními partnery
Tvorbu analýz a dokumentace s cílem optimalizovat stávající procesy
Denní komunikace v němčině

Kontakt

ISG Personalmanagement s.r.o.

110 00 Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Hana Hlaváčová  

Kontaktovat zaměstnavatele


Informace k ochraně osobních údajů

Po odeslání formuláře bude společnost ISG Personalmanagement s.r.o. (IČ 48536270) a dále ISG Personalmanagement GmbH, Vídeň, Rakousko, IC ATU49830606 (dále jen Správce) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 poskytnuté osobní údaje za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedenou pracovní pozici. Správce funguje jako personální nebo pracovní agentura a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Zpracování osobních údajů bude pro Správce zajišťovat provozovatel webu Spravnykrok.cz společnost INET-SERVIS.CZ, s.r.o. IČ: 27523209 (Zpracovatel) Více…

Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Laický popis, jak bude v různých situacích s vašimi osobními údaji nakládáno, najdete zde.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace