Obchodní zástupce; IN publishing group; Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Lokalita pracoviště: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Středočeský
Aktualizováno před 6 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Předchozí obchodní a prodejní dovednosti jsou výhodou.
Vítáme zkušenosti např. z call centra.
Zkušenosti z péče o zákazníky.
Praxe v oboru tištěné inzerce je rovněž výhodou.
Hledáme milou aktivní osobnost, která umí telefonovat a je schopna realizovat několik desítek telefonátů denně.

Občasné pracovní schůzky v Praze (v případě zájmu a po dohodě).

Přirozeně kultivované komunikační dovednosti.
Vnitřní potřeba se prosadit.
Umění naslouchat, trpělivost, ochota k učení.
Dovednost hledat a nalézat řešení.
Odpovídající pracovní nasazení.

Uživatelská znalost práce s PC, MS Office.

Místo bydliště ideálně na pomyslné spojnici Brandýs nad Labem – východ Prahy (Černý Most, Horní Počernice apod.).

Nabízíme

Perspektivní obchodní pracovní příležitost v prostředí stabilní české společnosti.

Motivující finanční ohodnocení složené z fixní a prémiové složky.

Komplexní zaškolení.
Technické zabezpečení (NB, mobilní telefon, …).

Možnost home office (po dohodě a tříměsíční zkušební době).
Firemní zázemí, příjemné pracovní prostředí, slušné a lidské jednání, tým spolehlivých kolegyň.
Práce je vhodná např. i pro maminky po mateřské dovolené s ochotou a možností intenzivně pracovat v průměru 8 hodin denně, anebo méně, vše je o dohodě.

Preferujeme spolupráci na ŽL.

Základní benefity (po kterých dost lidí touží): klid a pohoda rodinné firmy, individuální přístup, možnost zkrácené pracovní doby, výhoda malých kanceláří a soukromí.

Nástup možný ihned nebo po dohodě.

Jste-li osloven/a naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na uvedený kontakt.

Náplň práce

Vyhledávání a získávání nových zákazníků.
Aktivní spolupráce se stávajícími zákazníky – péče o ně.
Místo výkonu práce je zejména redakce ve Staré Boleslavi s možností částečného home office a případným občasným, osobním jednáním v Praze.

Současné přibližné rozdělení pracovního času obchodníka: 90-100% telefonická jednání / telefonáty se zákazníky nebo inzerenty, cca do 10% osobní schůzky v Praze (třeba jednou týdně, po dohodě, ale není podmínkou). Někdo preferuje práci po telefonu, jiný rád vyrazí jednou týdně na osobní schůzku … .

Pravidelná údržba dat ve firemním a zákaznickém portálu.


ETHIC HR, s.r.o.

Pardubice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Markéta Schmidtová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace