Pracovník zákaznického servisu s němčinou Ostrava

Lokalita pracoviště: Ostrava, Moravskoslezský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Hledáte práci, kde budete moct využívat německý jazyk? Zároveň je pro vás důležitá flexibilita? Ozvěte se mi.
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, právě hledáme nové šikovné kolegy (m/ž).

Na pozici vás může zaujmout možnost pracovat z domova (na některých pozicích možnost až 100%) a také nástupní bonus 10.000 CZK!

Na pozici vás čeká:
- administrativní úkoly ve svěřeném týmu
- možnost pracovat v oblasti nákupu, účetnictví, obchodu, administraci dat/ smluv
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi
- práce v interním systému
- denní využití němčiny (emaily/ telefonicky)
- týmové porady

Bonusy a benefity:
- nástupní bonus 10.000 CZK u vybraných oddělení
- home office (3 - 5x týdně)
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně
- sdílení nákladů na práci z home office (příspěvek 100 Kč/ den)
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport kartu

Očkeáváme:
- znalost německého jazyka - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití - část pohovoru vedena také v němčině)
- znalost anglického jazyka výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- schopnost pracovat samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti

Máte další dotazy?
Neváhejte mě kontaktovat na telefonu +420 778 463 515 nebo emailu patrik.gresicek@randstad.cz pro více informací.


Randstad HR Solutions s.r.o.

110 00 Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Patrik Gřešíček  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace