Payroll Specialist Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Payroll Specialist
Pracujete v oblasti personalistiky, máte zkušenost se zpracováním mezd, ale již se nemáte kam posouvat? Rádi byste do své práce vnesli něco nového, kreativnějšího, chtěli byste se podílet na vzniku nových postupů, které by vedly k zefektivnění práce?

Neváhejte a přidejte se do našeho interního payroll týmu na plný či zkrácený úvazek!


Co Vás na této pozici čeká:

Kromě klasické agendy mzdové účetní v oblasti zpracování mezd a komunikace s klienty (i v cizím jazyce) se stanete podporou naší payroll manažerky, se kterou budete spolupracovat na zavádění nových procesů, kontrole efektivity těch původních, dostanete se také k základnímu programování v mzdových systémech a budete mít možnost proměňovat své myšlenky a nápady v praktické projekty, které nám pomohou posouvat se vpřed.
Čeká Vás také účast na auditech a kontrolách státních úřadů, poradenská činnost v oblasti zákoníku práce, spolupráce s právním oddělením nebo zpracování méně obvyklých požadavků ve svěřené oblasti.

Několik věcí, bez kterých se na této pozici neobejdete:
- zkušenost v oblasti mzdového účetnictví alespoň 2 roky
- práce s účetními programy a komunikativní znalost AJ
- znalost zákoníku práce
- lepší uživatelská znalost MS Office
- schopnost vysvětlit postup řešení i zcela neznalému člověku
- otevřená a kreativní mysl se zájmem stále něco zlepšovat a učit se
- zodpovědný a spolehlivý přístup
- schopnost realizovat nápady a zapojit ostatní

Jinými slovy:

nehledáme ajťáka, nehledáme právníka, hledáme dobrou mzdovku, která hledá přesah do dalších činností, ve kterých se bude moci realizovat. Hlavu otevřenou, která bude hledat řešení místo překážek, zajímat se o novinky v oboru, nebude se bát přijmout odpovědnost, bude realizovat nápady a chtít vzbudit v ostatních zájem a zlepšení.

Ptáte se, co za to?
Nabízíme pracovní příležitost ve stabilní společnosti na plný či zkrácený úvazek (s vidinou časem přestoupit na plný), spolupráci na zajímavých projektech s velkou mírou samostatnosti a benefity, mezi které patří například:

- bonusy za dobře odvedenou práci
- možnost částečně pracovat z domova
- 30 dní dovolené
- narozeninové volno
- Multisport karta
- stravenková karta
- životní či penzijní připojištění
- firemní akce
- školení formou Buddy programu
- nástup dohodou a jistotu, že když budete dobří, počkáme si na Vás

Jak se přihlásit
V případě zájmů nám, prosím, zašlete Váš životopis s přiloženým motivačním dopisem.
Do toho nám uveďte zejména: jaké máte dosavadní zkušenosti (něco mezi řádky, co z životopisu nevyčteme), co Vás na Vaší práci baví, co Vám v ní třeba schází a rádi byste našli na budoucím místě. A nezapomeňte uvést i to, co Vás nebaví vůbec, i to je pro nás důležité. Děkujeme!


Randstad HR Solutions s.r.o.

110 00 Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Lacková  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace