Specialist(k)a zákaznické péče - vhodné pro studenty SŠ a VŠ České Budějovice

Plat: až 130 Kč za hodinu
Lokalita pracoviště: České Budějovice, Jihočeský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Hledáte zajímavou příležitost a chcete využít možnost flexibilní pracovní doby? 

Nemáte letní brigádu nebo nechcete prodávat zmrzlinu? 

Hledáte dlouhodobou brigádu?

Do našeho Zákaznického centra nově hledáme kolegy, které baví komunikace s klienty, jsou trpěliví ve vysvětlování, ochotní při řešení klientských problémů a mají rádi dynamickou a smysluplnou práci. V rámci brigády (úvazek DPP nebo DPČ) nabízíme flexibilní pracovní dobu v pracovních dnech v čase 09.00 - 20.00 hod.

Na této pozici bude Vaším úkolem péče ve formě komunikace se stávajícími i potenciálními klienty banky prostřednictvím všech dostupných kanálů (telefon, e-mail, chat ….), podpora při aktivaci nových produktů a služeb a zajištění servisních požadavků. 

 

Co praxí v této pozici získáte?

   •  Budete mít největší a nejhlubší znalosti většiny bankovních produktů, stanete se bankovním specialistou.
   •  Seznámíte se s nejmodernější technologií internetového a mobilního bankovnictví, kartových systémů a správy klientského portfolia.
   •  Rozvinete si své komunikační dovednosti.
   •  Získáte důležité praktické zkušenosti z bankovního prostředí renomované bankovní společnosti.
 

Co pro tuto pozici potřebujete?

   •  SŠ/ VŠ vzdělání
   •  Komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
   •  Ochotu učit se novým věcem
   •  Velmi dobrou znalost práce s PC
   •  Schopnost sladit klientův zájem se zájmem UniCredit Bank
   •  Schopnost komunikace v AJ výhodou, nikoliv podmínkou



UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Freyova 945
Praha
Česká republika

Kontaktní osoba:
Pavlína Procházková  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace