Analytik informačních a komunikačních technologií (m, ž) oddělení správy informačních systémů odboru informatiky Brno
Volná místa Brno Volná místa BrnoPlat: 26680 - 38570 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Žerotínovo náměstí, Brno, Jihomoravský
Aktualizováno před 6 dny
Společnost Jihomoravský kraj hledá vhodného kandidáta na pozici Analytik informačních a komunikačních technologií (m, ž) oddělení správy informačních systémů odboru informatiky.
Popis pracovní pozice
Chcete práci, kde se technika potkává s logikou, komunikací a smysluplným dopadem? U nás nebudete jen "spravovat systémy" - budete klíčovým článkem, který zajišťuje, že veřejná správa funguje hladce a bezpečně. Pokud vás baví hledat souvislosti, komunikovat s lidmi
a řešit výzvy napříč systémy, máme pro vás místo.
Charakteristika práce:
budete spravovat a podporovat uživatele v systémech jako GINIS, CzechPOINT, PostSignum, základní registry a další eGovernment aplikace
vaším úkolem bude nastavování oprávnění, správa certifikátů a zajištění bezpečného přístupu jako mediátor mezi IT, uživateli a dodavateli budete tlumočit technické požadavky do srozumitelného jazyka
budete hlídat návaznosti mezi systémy, synchronizace dat (např. personální systém GINIS) a procesní kontinuitu zapojíte se do projektových dnů, testování nových řešení a budete navrhovat zlepšení, která zvýší efektivitu i bezpečnost
Koho hledáme:
potkali jste se se systémem GINIS nebo obdobným systémem (výhodou)
orientujete se v eGovernment agendách - alespoň základní povědomí
máte schopnost pracovat s oprávněními, rolemi a bezpečnostními prvky
orientujete se v serverovém prostředí, alespoň na základní úrovni - nemusíte být admin, ale měli byste vědět, že existují
máte logické myšlení, trpělivost a komunikační dovednosti - budete často vysvětlovat, koordinovat a hledat řešení
jste flexibilní a dokážete improvizovat - práce je pestrá, každý den je jiný
dokážete popsat problém, navrhnout řešení a dotáhnout jej do konce
rozumíte souvislostem mezi systémy, procesy a lidmi - dokážete se dívat "z druhé strany" uživatele
Vzdělání: vysokoškolské
Co nabízíme
práce se systémy, které v komerční sféře často nenajdete - unikátní know-how
pestrá agenda - žádná rutina, každý den je jiný
možnost rozvíjet se v oblasti eGovernmentu a IT procesů - odborný růst
prostor pro vlastní návrhy a zlepšování - váš hlas má váhu
spolupráci s různými týmy a dodavateli - rozmanité kontakty a zkušenosti
stabilní zázemí veřejné správy - jistota, ale s otevřeností ke změnám
osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
stravenkový paušál 116 Kč/den
příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
firemní mateřskou školku
jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, Brno
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 24.11.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
o strukturovaný profesní životopis
o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. David Obhlídal
vedoucí správy informačních systémů odboru informatiky
telefo
Našli jsme podobné nabídky práce
Asistent - pracovník poradenského centra Fit zdraví
Požadujeme Nadšení a zájem pro sport, pohyb, zdravý životní styl.
Pozitivní a kreativní myšlení
Ochotu dále se rozvíjet a učit se novým věcem.
Nabízíme Ve spolupráci s lékaři, sportovci, trenéry, pomáháme lidem, rodinám, i sportovním klubům...
Aktualizováno před 4 dny
Asistent - konzultant klientského centra
Požadujeme * Výborný přístup k lidem
* Nadšení pro obor.
* Ochota pomáhat lidem získat lepší zdraví, kondici, prevenci.
* Kreativita, nasazení.
* Spolehlivost, aktivita, zodpovědnost.
* Zájem o zdravý životní styl-sport.
* Ochota se...
Aktualizováno před 6 dny
Pracovník -asistent klientského centra zdraví a kondice
Požadujeme Nadšení a pozitivní přístup.
Snaha pomáhat lidem
Spolehlivost
Chuť se vzdělávat.
Kreativita
Ambice Nabízíme Nabízíme zábavné uplatnění pro fandy zdravého životního stylu a pohybu.
Poskytujeme výjimečné podmínky a vzdělávání...
Aktualizováno před 6 dny
Asistent klientského centra
Požadujeme Máte rádi aktivní život?
Přijmeme ihned, komunikativní a spolehlivé kolegy.
Zájem o sport a zdravý životní styl jsou vítány. Nabízíme - Okamžitá příležitost.
- FIT ZDRAVÍ - studio komplexního zdraví a pohybu.
- Ihned ...
Aktualizováno před 6 dny
Zkušený kuchař (Brno, Vlněna)
Požadujeme Zkušenost s přípravou české kuchyně (omáčky, polévky, knedlíky apod.), spolehlivost, schopnost pracovat v týmu Nabízíme Směny 6:00 - 14:30 od pondělí do pátku. Volné víkendy a svátky. Vše na pásku. HPP na dobu neurčitou. Skvělý tým a...
Aktualizováno včera
Asistent- konzultant v Centru zdraví a pohybu.
Požadujeme Nadšení a zájem pro sport, pohyb, zdravý životní styl.
Pozitivní a kreativní myšlení
Ochotu dále se rozvíjet a učit se novým věcem.
Nabízíme Poskytujeme komplexní vzdělávání, volnou pracovní dobu,
Nadstandartní ohodnocení. ...
Aktualizováno včera
Jihomoravský kraj
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
541651205
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí