Pracovník zákaznického servisu – lab admin Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Lokalita pracoviště: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Středočeský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co by Vám nemělo chybět:
* vzdělání na úrovni SŠ
* znalost anglického jazyka na úrovni A2/B1
* dobrá znalost MS Office – Excel, Word
* časová flexibilita
* velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování
* spolehlivost, samostatnost, rozhodnost

Nabízíme

Co nabízíme:
* motivující finanční ohodnocení
* cafeterie
* příspěvek na stravenkovou kartu v hodnotě 110,- Kč (60,- Kč hradí zaměstnavatel)
* věrnostní a stabilizační programy
* letní a zimní bonus
* 5 týdnů dovolené
* možnost nákupu firemních výrobků za zvýhodněné ceny
* moderní a přátelské pracovní prostředí

Náplň práce

Do oddělení zajišťující servis našim zákazníkům, hledáme novou posilu, která se nebojí komunikovat (občas i anglicky) se zákazníkem a rozumí si s počítačem.
Pokud jste komunikativní, máte prozákaznický přístup, příjemné vystupování a schopnost umět se rozhodnout, pak neváhejte a zašlete nám Váš aktuální životopis. Staňte se členem Omega Optix – české jedničky v oblasti oční optiky!

Co Vás čeká na této pozici:
* komunikace se zákazníky
* vkládání objednávek do systému
* editace objednávek z objednávkových systémů
* zpracování objednávek od externích dodavatelů
* administrativní práce spojené s chodem oddělení zákaznického servisu – lab admin
* provozní doba oddělení je 7:00-19:00 (na oddělení se střídají – začátky pracovní doby jsou 7:00/9:30/10:30, pracovní doba je 8:30)



Omega Optix, s.r.o

110 00, Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Martina Filipová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace