Referent/ka nákupu a financí Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Máte předchozí zkušenost v oblasti (operativy) nákupu? Administrativní část financí máte pod palcem? Angličtinu zvládáte v písemné formě? Pak jste dost možná ta správná osoba! Pro českou obchodní společnost hledáme šikovného člověka na pozici Referent/ka nákupu a financí.

Jaké budou Vaše úkoly v oblasti nákupu:
   •  objednávání zboží od dodavatelů
   •  naskladnění zboží, hlídání skladových zásob
   •  vytváření nových skladových karet
   •  vyřizování reklamací
   •  evidence nákupních cen
   •  schvalování dodavatelských faktur


A co Vás čeká ve financích:
   •  evidence přijatých dokladů do účetního programu – faktury, pokladní výdaje, pokladní příjmy
   •  zadávání plateb faktur
   •  příprava vybraných podkladů pro účetní – účetní uzávěrka


Vaše zkušenosti, dovednosti a znalosti:
   •  praxe na stejné či podobné pozici – zkušenost s nákupem a fakturami na administrativní/operativní úrovni
   •  znalost MS Office podmínkou, znalost ERP Abra výhodou
   •  nutná základní znalost Aj
   •  spolehlivost, samostatnost, pečlivost
   •  dokončené SŠ vzdělání


Nabízíme:
   •  Zázemí stabilní české obchodní společnosti
   •  zapracování zkušenými kolegy z oboru
   •  přátelský kolektiv
   •  fixní mzdu i měsíční bonusovou složku
   •  standardní zaměstnanecké benefity a zaměstnanecké slevy


V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. Těšíme se na Vaše životopisy.


mBlue Czech, s.r.o.

158 00 Praha 5 - Jinonice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jiří Hůlek  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace