Recepční - Administrativní asistent / asistentka Zruč-Senec - okres Plzeň-sever

Lokalita pracoviště: Zruč-Senec - okres Plzeň-sever, Plzeňský
Vloženo před 18 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• min. SŠ vzdělání s maturitou
• zkušenost s účetními doklady, fakturami (zkušenost v účetním programu - výhodou)
• znalost AJ - ideálně slovem i písmem
• ŘP sk. B
• znalost práce s počítačem - MS Office
• finanční gramotnost
Osobní vlastnosti: empatická, komunikativní, pečlivá, zodpovědná, systematická; osoba s nadhledem, vnímající více podnětů najednou, schopná vyhodnotit priority v rámci komunikace a svěřených úkolů.

Nabízíme

• pracovní smlouva na dobu neurčitou (3 měsíční zkušební doba)
• pracovní doba: 7.00-15.30 (po-pá)
• penzijní připojištění
• příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené

Místo práce: Zruč-Senec - okres Plzeň-sever

Termín nástupu: červen - červenec 2021 (ideálně od května)

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s motivačním dopisem a názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hribal@ottobock.cz - Helena Hříbal.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je společnost Otto Bock ČR s.r.o. patří pod křídla světového lídra v oblasti produktů a služeb pro hendikepované, německé skupiny Ottobock SE & Co. KGaA.

Vlastním vývojem, výrobou, distribucí a následným servisem našich produktů výrazně zvyšujeme kvalitu života lidí zejména se zdravotním postižením. Uživateli našich produktů jsou především lidé po amputaci dolních či horních končetin, s ochrnutím jako následkem nejrůznějších diagnóz, trpící osteoartrózou nebo následky poranění.

Společně se sítí ortoticko-protetických pracovišť našich partnerů se vždy snažíme pro každého klienta zvolit a vyrobit optimální pomůcku zvyšující jeho mobilitu a samostatnost. Široké portfolio výrobků reprezentují zejména protézy dolních a horních končetin a individuálně nebo sériově vyráběné léčebné ortézy.

Více informací o společnosti naleznete na www.ottobock.cz.

Náplň práce:
• příprava došlých účetních dokladů pro zaúčtování a digitální archivaci
• elektronické bankovnictví – platební příkazy
• zpracování různých přehledů dle požadavku vedení
• běžná činnost recepce a zajištění chodu firmy dle požadavků Asistentky jednatele
• administrativa spojená s účetním programem:
o vedení hotovostní pokladny (příjem peněz, výdaje zaměstnanců)
o evidence došlých faktur - třídění dle nákladových středisek
• příprava podkladů pro mzdy, kooperace s účetním
• správa reklamních předmětů
• zajištění údržby budovy a zahrady
• zajištění školení či jiných akcí na půdě firmy



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace