Obchodní zástupce - zahraniční obchod Sušice - okres Klatovy

Lokalita pracoviště: Sušice - okres Klatovy, Plzeňský
Vloženo před 22 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ nebo VŠ vzdělání - absolventy bez praxe zaškolíme
• obchodní talent, samostatnost, dobré vystupování a umění jednat s lidmi
• znalost práce na PC, znalost AJ slovem i písmem
• pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní náladu a aktivní přístup k práci
• znalost NJ, manažerské schopnosti a zkušenosti na podobné pozici jsou výhodou

Nabízíme

• práci na HPP - plný úvazek, možná i smluvní spolupráce na IČ
• přátelský kolektiv, pohodu na pracovišti, dobré mezilidské vztahy
• motivační vícesložkové mzdové ohodnocení
• bonusové volno
• příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny
• občerstvení na pracovišti, možnost vedení účtu zdarma, právní poradenství
• flexibilní pracovní dobu dle Vašich potřeb
• práci je možné vykonávat z Vašeho bydliště
• absolventy bez praxe zaškolíme

Místo práce: Sušice - okres Klatovy

Termín nástupu: 1. 5. 2021

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: personalni@2pservis.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 24. 4. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je 2P SERVIS s. r. o. - certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu, jednorázového sortimentu a oděvů pro volný čas. V loňském roce se společnost rozšířila o středisko na výrobu ochranných pracovních prostředků a plánují další rozvoj.

Mají zavedené normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001. Již několik let obhajují získané certifikáty Práce postižených a Česká kvalita.

Od roku 2009 působí na trhu pod názvem 2P SERVIS s. r. o.

Více informací o společnosti naleznete na www.pp-servis.eu.

Náplň práce:
• reprezentace firmy, vyhledávání nových zákazníků, péče o zákazníky stávající
• zákaznický servis a zjišťování potřeb zákazníků
• administrativní práce, komunikace s ostatními odděleními firmy
• po zapracování a seznámení se s firemními procesy je možná práce z domova cca z 80%
• služební cesty dle potřeby
• výhledově vybudování Vašeho vlastního týmu a postup na vedoucí pozici



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace