HR administrátor systému Plzeň

Lokalita pracoviště: Plzeň, Plzeňský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání zakončené maturitou,
* AJ komunikativně,
* velmi dobrou znalost práce na PC (Excel a Word)
* aktivní řidič (sk. B),
* základní orientaci v pracovním právu a agenturním zaměstnávání,
* výborné komunikační schopnosti, samostatnost, časovou flexibilitu a schopnost přijmout zodpovědnost,

Nabízíme

* zázemí zavedené stabilní společnosti s dobrým jménem na trhu,
* zajímavá mzda,
* mobilní telefon + notebook,
* příspěvek na stravování,
* 25 dnů dovolené,
* jazykové a odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.

Náplň práce

Do našeho interního týmu bychom rádi přijali cílevědomého, zodpovědného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici HR administrátor systému.

Vaším úkolem bude:
* řízení náboru, výběru, testování a nástupů agenturních zaměstnanců pro našeho klienta,
* administrace systému pro nábor a evidenci zaměstnanců a plánování směn,
* operativní řešení požadavků klienta a jednání s dalšími spolupracujícími agenturami práce,
* reporty, statistiky a poklady dle požadavků klienta.


Hofmann Personal

Kontaktní osoba:
Ludmila Polmová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace