Technik kvality Uherské Hradiště

Lokalita pracoviště: Uherské Hradiště, Zlínský
Aktualizováno před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• min. SŠ vzdělání technického směru, strojní nebo elektro
• praxe v oblasti kvality min. 3 roky, ve strojírenského průmyslu výhodou
• orientace ve výkresové dokumentaci, technické myšlení
• komunikativní znalost AJ nebo NJ
• znalost nástrojů (8D, 5Why, apod.) a znalost ISO 9001 a QMS
• samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup k práci, schopnost technického a logického myšlení

Nabízíme

• kreativní práci v přátelském prostředí na hlavní pracovní poměr
• odpovídající mzdové ohodnocení včetně motivační výkonnostní složky, roční odměny závislé na výsledcích firmy
• příspěvek na stravování
• firemní akce a další benefity (odměny za věrnost firmě, vlastní fotbalové hřiště, parkoviště v areálu firmy, Den dětí s možností proletět se letadlem či vrtulníkem, rybářské závody, odměny za zlepšovací návrhy, dary při životním jubileu či narození dítěte)

Místo práce: Uherské Hradiště

Termín nástupu: možný ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: leliasova@altech.cz

Platnost inzerátu končí 25. 4. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je ALTECH, spol. s r. o. - výrobce plošin pro překonávání schodišťových bariér imobilními osobami.

Více informací o společnosti naleznete na https://www.altech.cz/kariera/.

Náplň práce:
• odpovědnost za včasné řešení zákaznických reklamací – efektivní řízení reklamačního procesu
• komunikace se zákazníky, vyřizování a evidence zákaznických reklamací
• tvorba, revize a správa dokumentace kvality dle potřeby (kontrolní plány, návodky, katalogy chyb, instrukce)
• spolupodílí se na vyhodnocení reklamací (8D report), validace nových procesů a produktů (PPAP), řízení a správa procesu neshodných dílců
• kontrola a navrhování úprav pracovních postupů a směrnic kvality
• spolupráce v procesu vstupní kontroly od externích dodavatelům s úsekem nákupu
• provádí školení na témata kvality pro interní zaměstnance
• kooperace s ostatními odděleními společnosti
• spolupráce při zavádění nových výrobků
• reporting vedení společnosti



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace