Podpora aplikací pro IP Ústřednu a call centra Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Budete součástí týmů, pečujících o zákaznický servis, call centra a ústřednu. Hledáme 2 nové kolegy/nové kolegyně jak s mírně pokročilými, tak hlubšími znalostmi aplikační podpory a oblasti systémové správy.

Na Vás bude:
   •  Správa a rozvoj interních aplikací napříč celou skupinou
   •  Dohlížet na správnou integraci mezi systémy
   •  Řešení incidentů na úrovni L2
   •  Analýzy požadavků uživatelů
   •  Komunikace s externími dodavateli a interními odděleními (péče o zákazníky, Call centrum)

Představujeme si, že máte:
   •  Zkušenost na IT Support roli, optimálně 2-5 let
   •  Orientace v prostředí helpdesku/call centra/ústředny a aplikační podpory
   •  Obecný přehled ve VoIP systémech, OS Windows/Linux, servery apod.
   •  Velmi dobré komunikační dovednosti
   •  Znalost systému Daktela velkou výhodou

Výhody práce u nás
   •  Výborná dostupnost v centru Prahy
   •  Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
   •  Hrazené stravenky, systém cafeterie
   •  Multisport kartu
   •  Firemní kavárna vč. občerstvení
   •  Každý rok získáte den volna na dobrovolnické aktivity.


mBlue Czech, s.r.o.

158 00 Praha 5 - Jinonice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Ostrýžová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace