Back Office Support Manager - Administrativní pracovník Praha 8

Lokalita pracoviště: Praha 8, Hlavní město Praha
Vloženo před 20 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici podmínkou
• časová flexibilita
• bezúhonnost
• reference z předchozích zaměstnání
• znalost AJ na komunikativní úrovni

Nabízíme

• práci na HPP ve stabilní firmě
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• 3 sick days
• služební telefon
• zaměstnanecké slevy na zboží

Místo práce: Praha 8

Termín nástupu: leden 2022

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Back Office Support Manager - Administrativní pracovník / pracovnice

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je stabilní společnost OPTIMAL INTERIER DESIGN, spol. s r.o. - pohybující se na trhu od roku 1995. Zabývající se dodávkami včetně realizací interiérů se zaměřením na dekorační textil, podlahy, koberce, tapety a nábytek včetně příslušenství.

Náplň práce:
• objednávky zboží a ostatní komunikace s dodavateli (česky, anglicky, případně německy)
• administrativa - kontrola faktur od odběratelů; vedení zakázek
• přebírka zboží
• objednávky dopravy ČR a zahraničí
• reklamace
• výkazy a hlášení (intrastat, eko-kom)
• personální agenda - evidence dovolených, vedení docházky
• fakturace - zálohové listy, daňové doklady, konečné faktury
• vedení pokladny



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace