Hledám asistentku/asistenta jednatele společnosti Nymburk

Lokalita pracoviště: Nymburk, Středočeský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

► Jako asistent/ka vedení společnosti budete zodpovídat za přípravu podkladů pro porady, reporting, zadávat vizitky, kontrolovat smlouvy, zajišťovat služební cesty - rezerovat hotely, letenky, jízdenky, cestování náhrady atd.
►Také se budete starat o návštěvy, vařit kávu a další činnosti spojené s touto pozicí.
► Místo výkonu práce: Poděbrady
► Vítáme kandidáty s ekonomickým vzděláním.
► Hledáme stabilní a loajální asistentku/asistenta pro dlouhodobou spolupráci.
► Angličtina NUTNÁ, a to mluvená i psaná! Bez ní se v práci nedomluvíte!
► Během dne můžou přijít různé ad hoc úkoly, se kterými si musíte umět poradit, umět si určit priority. Musíte být samostatný/á, flexibilní proaktivní.

Náplň práce

► Mzdu probereme na pohovoru a bude nastavena tak, aby odpovídala Vašim zkušenostem. Nejdříve se zeptáme, co nám nabízíte Vy?
► Budete pracovat v přátelském týmu - stabilní kolektiv s rodinnou atmosférou. Kanceláře jsou útulně zařízené. O zaměstnance se firma velmi dobře stará a nabízí k atraktivnímu platu i škálu benefitů.


ProfesKontakt, s.r.o.

Praha 7
Česká republika

Kontaktní osoba:
Romana Koudelková   736 482 328


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace