Samostatný odborný referent / referentka personalistiky Frýdek-Místek

Lokalita pracoviště: Frýdek-Místek, Moravskoslezský
Vloženo před 16 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru
• praxi v oboru min. 5 let
• zkušenosti v obdobné pozici
• organizační schopnosti
• schopnost plánovat
• schopnost týmové spolupráce a koordinace návazných činností
• samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, vstřícnost, pečlivost
• uživatelskou znalost práce MS Windows a MS Office (znalost Helios Orange výhodou)
• ŘP skupiny B

Nabízíme

• zaměstnání na HPP s možností dalšího vzdělávání
• pružnou pracovní dobu
• systém zaměstnaneckých výhod

Místo práce: Frýdek-Místek

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe a názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: sekretariat@tsfm.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 12. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost TS a.s. - zajišťující komplexní hospodářskou správu pozemních komunikací statutárního města Frýdek-Místek, realizuje pro statutární město prostřednictvím čtyř provozů správu veřejného osvětlení města, správu a údržbu světelného signalizačního zařízení, místního rozhlasu, instalaci a údržbu parkovacích automatů, také pečuje o veřejnou zeleň, městský mobiliář, dětská hřiště a sportoviště, rovněž zajišťuje úklid komunikací, jejich opravy a zimní údržbu.

Více informací o společnosti naleznete na www.tsfm.cz.

Náplň práce:
• personální činnosti v organizaci ve spolupráci s vedením a ostatními provozy
• spolupráce při tvorbě vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace
• zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců
• vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů.
• vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů
• vedení agendy pro zdravotní pojišťovny, správu sociálního zabezpečení, spolupráce a jednání s úřadem práce apod.
• spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců.
• spolupráce při analýze vzdělávacích potřeb a zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců ve spolupráci s ostatními provozy
• organizační zabezpečení a evidence zdravotních prohlídek zaměstnanců. Ostatní operativní úkoly a činnosti nutné k zajištění chodu organizace



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace