Mistr provozu - údržba zeleně Frýdek-Místek

Lokalita pracoviště: Frýdek-Místek, Moravskoslezský
Vloženo před 19 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• ÚSO/VŠ vzdělání agronomického nebo zahradnického oboru
• praxe min. 2 roky
• zkušenosti v oblasti realizace a údržby zeleně
• zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• zkušenosti s vedením zaměstnanců
• schopnost plánovat
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti
• schopnost týmové spolupráce
• schopnost jednat se zákazníky
• uživatelskou znalost práce MS Windows a MS Office (znalost Helios Inuvio - výhodou)
• ŘP sk. B
• technické myšlení
• samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu, iniciativu
• přesnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme

• práci na HPP
• perspektivní zaměstnání s možností vzdělávání a rozvoje
• systém zaměstnaneckých výhod
• mobilní telefon

Místo práce: Frýdek-Místek

Termín nástupu: možný od 01. 02. 2022

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe a názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: sekretariat@tsfm.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 12. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost TS a.s. - zajišťující komplexní hospodářskou správu pozemních komunikací statutárního města Frýdek-Místek, realizuje pro statutární město prostřednictvím čtyř provozů správu veřejného osvětlení města, správu a údržbu světelného signalizačního zařízení, místního rozhlasu, instalaci a údržbu parkovacích automatů, také pečuje o veřejnou zeleň, městský mobiliář, dětská hřiště a sportoviště, rovněž zajišťuje úklid komunikací, jejich opravy a zimní údržbu.

Více informací o společnosti naleznete na www.tsfm.cz.

Náplň práce:
• plánování, organizování, řízení, správa a kontrola svěřené činnosti provozu
• ekonomické řízení svěřené činnosti ve spolupráci s ekonomem a vedoucím provozu
• vedení podřízených zaměstnanců
• denní rozdělení pracovních úkolů
• zpracování podkladů ke mzdám
• spolupráce s personálním úsekem a ostatními provozy
• zpracování nabídkových rozpočtů zakázek
• řízení průběhů zakázek, jejich sledování
• zpracování podkladů pro externí či interní fakturaci
• plánování a zadávání požadavků na materiál do firemního systému
• komunikace se zákazníky a institucemi
• kontrola dodržování BOZP, PO a ostatních předpisů
• spolupráce s bezpečnostním technikem
• ostatní operativní úkoly a činnosti nutné k zajištění chodu organizace



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace