Asistent / asistentka obchodního ředitele - back office Brno

Plat: 30000 - 35000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Vloženo před 15 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• min. SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy VŠ - ekonomický směr výhodou
• logické myšlení nutnou podmínkou
• znalost AJ na komunikativní úrovni nutnou podmínkou, NJ výhodou
• PC znalosti - základní uživatelské požadavky PC uživatele, MS Office, znalost SAP výhodou

Nabízíme

• práci na HPP
• mzdové ohodnocení 30 - 35 000 Kč/měs. + osobní ohodnocení 10-20%
• zázemí nadnárodní společnosti
• podpora dalšího vzdělávání
• standardní zaměstnanecké výhody

Místo práce: Brno

Termín nástupu: možný ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 15. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, který je společnost EUROFOAM Bohemia s.r.o. s obchodním zastoupením nadnárodní společnosti v ČR.

Více informací o společnosti naleznete na www.neveon.com.

Náplň práce:
• administrativní podpora každodenního chodu společnosti
• zejména pak vyřizování zakázek a komunikace s dodavateli a zákazníky, zajištění provozních věcí kanceláře



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace