Administrativní podpora HR poradenské agentury Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 5 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- praxe z asistentské pozice
- zájem o oblast HR, zkušenosti z oboru budou vítány
- smysl pro detail, pečlivost a výborná znalost češtiny
- znalost angličtiny, případně němčiny na úrovni B1/B2
- zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost
- dodržování organizačních a časových dohod a flexibilita
- dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
- týmový duch
- znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, IG, FB) bude výhodou

Nabízíme

- flexibilní pracovní úvazek dle dohody (minimálně však 4 hodiny denně)
- spolupráci na Smlouvu, DPP, DPČ nebo IČO
- přátelský a podporující tým
- profesní růst v oblasti HR
- přímou spolupráci se zkušenými HR odborníky
- participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive

Náplň práce

- přípravou inzerce a jejím zveřejněním na různých inzertních portálech, případně sociálních sítích
- administrací došlých reakcí
- organizací pohovorů pro recruitery nebo klienty
- přípravou reportů
- a čímkoliv dalším, co se v průběhu naší spolupráce ukáže jako zajímavé pro vás i pro nás


Peopledrive

Doksy
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jana Moravcová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace