Ekonomicko-administrativní pracovník/pracovnice na dobu určitou Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 12 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

VOŠ nebo SŠ s maturitní zkouškou
zkušenosti v ekonomické oblasti, zejména s fakturací dle dlouhodobých smluv, kontrolou hotovostních operací a evidencí splatnosti pohledávek
základní orientace v povinnostech k odvodům DPH
znalost práce na PC (MS Office, Internet)
dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
pečlivost, samostatnost

Vítané
orientace ve financování a rozpočtování územně samosprávných celků
znalost rozpočtových pravidel, zákona o rozpočtovém určení daní a zákona o účetnictví
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkum

Nabízíme

platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, struktura platu: základní plat v rozpětí od 19.730 Kč do 28.920 Kč podle započitatelné praxe, osobní příplatek po zkušební době (do výše 14.460 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
systém Cafeteria
příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
pracoviště v centru Prahy

Náplň práce

sestavování finančních plánů vedlejší hospodářské činnosti odboru a kontrola jejich plnění
kontrola ekonomických náležitostí pro fakturaci a vystavování faktur souvisejících s vedlejší hospodářskou činností odboru
zajišťování podkladů pro účely daňové doloženosti v oblasti DPH a DPPO
správa pohledávek a závazků
koordinace a metodická podpora ekonomických a účetních vztahů a činností mandatářů při správě nemovitostí; výkon předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly u správců nemovitostí – mandatářů
koordinace a metodická podpora ekonomických a účetních vztahů s telefonními operátory poskytujícími služby hl. m. Praze, výkon funkce kontaktní osoby pro telefonní operátory, kontrola souladu plnění se smluvními závazky
kontrola prvotních dokladů k hotovostním operacím a jejich zavádění do účetnictví
provádění věcné a číselné kontroly dodavatelských faktur, zajišťování činností pro jejich likvidaci včetně předběžné, průběžné a následné kontroly finančních operací
provádění evidence a zpracování výdajů z karet CCS včetně předpisu k zaúčtování
provádění přefakturace nákladů



Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy

Mariánské náměstí 2
11001 Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Renata Seidlerová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace