Klientský poradce/poradkyně - práce s pokladnou: v atraktivním centru Prahy! Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jste zvyklý/á pracovat s hotovostí? Máte praxi v oblasti peněžních služeb, umíte se dobře postarat o zákazníka a chcete proniknout do bankovnictví? Pak by práce klientského poradce mohla být právě pro vás!

Víte, kde začínali naši ředitelé? Na pozici klientského poradce! Kariérní růst je populární, ale občas prázdné slovo. V UniCredit Bank to tak není a máme na to důkaz - 90 % z našich současných ředitelů poboček jsme nabrali z interních zdrojů. Přijďte nasbírat potřebné zkušenosti na pozici klientského poradce a vybudujte si skvělou kariéru v oboru bankovnictví!

Co u nás budete dělat?

* Budete hlavně pracovat s hotovostí a pokladnou na hlavní pobočce v centru Prahy
* Denně tak budete v kontaktu se stávajícími i novými klienty
* Budete klientům pomáhat s orientací v bankovních produktech, nebo třeba také s obsluhou internetové bankovnictví

Co k tomu potřebujete?

* Mít minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
* Nebát se práce s hotovostí ve větším objemu včetně cizí meny, mít chuť pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
* Plusové body dáváme za to, když už máte zkušenosti s jednáním s klienty a komunikativní angličtinu

Co vám za to nabízíme?

* Intenzivní, pětiměsíční školení, kde se naučíte vše, co je k práci potřeba
* Práci pod pozitivním manažerem a ve skvělém týmu, který umí pracovat i bavit se
* Možnost kariérně růst, nejdříve na více specializovanou pozici, následně třeba i na manažera pobočky
* Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
* PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA - Narozeninové volno, sick days + 4 dny na regeneraci, 5 týdnů dovolené, 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte
* SPOJUJE NÁS DIVERZITA - Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni
* NABÍZÍME ŠIROKOU ŠKÁLU ROZVOJOVÝCH AKTIVIT - Získání zkušeností napříč bankou (případně I v zahraničí) a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (rotace/mentoring). Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí, Programy pro talenty a budoucí manažery. 
* JSME JEDEN KOLEKTIV - Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek)

 

 

V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální

* Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot

* S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly

* Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do emailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu

* Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!




UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Freyova 945
Praha
Česká republika

Kontaktní osoba:
Pavlína Procházková  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace