Asistentka s AJ Hradec Králové

Plat: 30000 - 32000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Hradec Králové, Královéhradecký
Vloženo před 7 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

M/Ž, SŠ/VŠ, plynulá znalost češtiny a AJ (AJ na úrovni B2-C1) + znalost dalšího jazyka výhodou; dobré interpersonální dovednosti pro komunikaci s interními a externími pracovníky všech úrovní; dovednosti pro řešení problémů; organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority; schopnost zvládnout více úkolů a rychle přepínat mezi nimi; samostatnost, diskrétnost, flexibilita;
řidičský průkaz sk. B

Nabízíme


* finanční ohodnocení cca od 30tis. Kč

* práce v zavedené nadnárodní společnosti

* 5 týdnů dovolené

* řada výhod a benefitů

* příspěvek na stravování

* výhody dle kolektivní smlouvy

Náplň práce


* organizace schůzek pro manažerský tým (koordinuje plány a udržuje kalendář schůzek a cestovních itinerářů, koordinuje související opatření)

* organizace služebních cest (letenky, jízdenky na vlak, hotely, půjčovny aut, taxi, zasedací místnosti)

* spolupráce s ostatními odděleními/kancelářemi napříč divizí

* poskytování administrativní podpory (dopisy, oznámení, prezentace, překlady atd.)

* další povinnosti podle zadání vedení

* pomoc s různými projekty, akcemi

* účast na firemních akcích


Personal Consult s.r.o.

S. K. Neumanna 1257
50002 Hradec Králové
Česká republika

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková   777 136 052


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace