Finanční analytik pro nákupní oddělení Most

Lokalita pracoviště: Most, Ústecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co byste měl/a splňovat:

VŠ/SŠ technického zaměření
více než 4 roky zkušeností v oblasti nákupu, dodavatelského řetězce, financí, výroby nebo souvisejících oborů (upřednostňujeme zkušenosti se spotřebitelskými produkty)
efektivní řešení problémů a analytické dovednosti
základní obchodně finanční znalosti
velmi dobrá znalost aplikací Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Power BI).
odborná úroveň v excelu je nezbytná
vynikající písemné, komunikační dovednosti a prezentační dovednosti
působí jako mentor pro analytiky v týmu tím, že poskytuje koučování a vedení
prokazuje sebevědomí a integritu v náročném pracovním prostředí
týmový hráč schopný komunikovat / pracovat napříč společností
Práce s čísly, grafy, databázemi, analýzy výběrových řízení, práce v systémech Oracle, Ariba.

Potřebujeme parťáka, kterého budou tyto činnosti bavit a bude uživatelským expertem zejména v excelu a později i ve výše zmíněných systémech. Tým nákupu je plný sympatických mladých kolegů...vč. manažera.

Nabízíme

* 25 dní dovolené
* roční bonusy
* 80Kč/den stravenka
* příspěvek na penzijní pojištění

Náplň práce

Do společnosti mimo automotive hledáme finančního analytika/koordinátora pro nákupní oddělení.

Shrnutí pozice a cílů:

Hlavní analytik bude odpovědný za poskytování podpory pro strategické nákupní činnosti, včetně analýz výdajů, podrobné analýzy úspor, podpory s přípravami/analýzami RFI/P/Q, makroekonomické analýzy aj.
Povede významné množství aktivit souvisejících se shromažďováním informací a konsolidací dat. Bude zodpovědný za podporu makroúrovňové analýzy činností souvisejících s nákupem na korporátní úrovni.


Kompetence:

spolupráce s ostatními členy týmu na korporátní úrovni
analýzy v rozsahu a specifikací výkaznictví, nastavení kadence výkazů a vytvoření plánů správy dat
rozvíjení hlubokové úrovně porozumění analyzovaným datům se zaměřením na zajištění správné implementace projektů s včasným dodáním požadovaných informací
shromažďování a analýzy dat, rozvíjení vztahů s partnery na korporátní úrovni za účelem podpory požadavků
rychle reaguje na obchodní požadavky a řešení, která těmto obchodním požadavkům vyhovují
podílí se na přípravě rozpočtu a finálním výkaznictví
vytváří a aktualizuje databázi komodit
sleduje spotřebu materiálu a vč. evidence v interní databázi
sleduje a eviduje vývoj cen napříč komoditami
analyzuje vývoj nákladů a spotřeby, sleduje inflaci, investičních projekty
sleduje zásoby v systému a nesrovnalosti řeší s ostatními odděleními (logistika, sklad, nákup, finance, kvalita).


Grafton Recruitment s.r.o.

Dobrovského 74
Vysoké Mýto
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace