Office manager / centrum Prahy / IT firma Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Náš klient, úspěšná IT společnost sídlící v centru Prahy, hledá do svého týmu novou posilu na pozici Office manager/ka.

Váš profil:

Máte relevantní pracovní zkušenosti z administrativní pozice
Vaše čeština je na úrovni rodilého mluvčího a angličtina na pokročilé úrovni (kvůli kolegům, klientům)
Ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni
Jste příjemná, zodpovědná a spolehlivá osoba

Nabízíme

Na co se můžete těšit?

Stabilní zaměstnáni, příjemné pracovní prostředí
HPP s nástupem dle Vašich možností, ideálně ihned
Mzdu dle Vašich zkušeností + bonusy
Možnost až 10 dnů dovolené navíc (dle odpracované doby)
Stravenkový paušál
Neomezené sick days
Roční kupon na MHD
Kartu MultiSport
Mobil, notebook
Jazykové kurzy
Dog friendly office
Krásnou kancelář v centru Prahy (Karlín)

Náplň práce

Co budete mít na starosti?

Zajištění plynulého chodu recepce ve spolupráci s kolegyní
Péči o návštěvy, přípravu zasedacích místností
Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení
Komunikaci s externími poskytovateli služeb
Distribuci výplatních pásek
Přípravu školicích místností před začátkem školení, zprocesování certifikačních zkoušek pro zákazníky
Komunikaci s trainingovým a marketingovým oddělením v rámci objednávání materiálů pro potřeby školení
Administrativní podporu kolegů
Organizační podporu kolegů (zajišťování služebních cest - ubytování, letenky)
Zpracování došlé pošty, odesílání firemní korespondencem, pochůzky
Ad-hoc administrativní úkoly


ManpowerGroup s.r.o.

Ottova 402
Rakovník
Česká republika

Kontaktní osoba:
Ľubomíra Rybošová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace